הכירו את נאור גולדברג – הראשון בניקיון!

מתלבטים איזו חברת ניקיון להזמין? רוצים להיות בטוחים בבחירה שלכם? הניקיון חשוב לכם ואתם מעוניינים להפקיד אותו בידיים הכי מקצועיות ונאמנות שיש? צודקים. חברת הראשון בניקיון נאור גולדברג – היא הכתובת שתעניק לכם את כל מעטפת הניקיון, בצורה מקצועית, יעילה ואמינה, ועם הבטחה לשביעות רצון מוחלטת.

 

קצת על חברת נאור גולדברג

מה עומד מאחורי הקלעים של הראשון בניקיון נאור גולדברג? למעשה, החברה נקראת על שם בעליה – מאור גולדברג, אשר כבר במשך שנים רבות, מספק שירותי ניקיון איכותיים, מתוך דגש רב על איכות, מקצועיות ושמירה על הסביבה והאנושות. בחברה תוכלו להתרשם מכוח אדם אמין ומקצועי, מכשור מתקדם ואיכותי ושירות זמין לשביעות רצון הלקוח.

מנקה את נאור גולדברג

ניקיון יסודי בכל מצב

חברת נאור גולדברג הראשון בניקיון, מעניקה קשת רחבה של שירותי ניקיון לכל משטח ובכל מצב. לחברה התמחות נרחבת בניקיון במקרים מורכבים וקשים לניקוי, כמו: ניקיון בתים או משרדים לאחר שריפות או נזקים חיצוניים. החברה מתמודדת בהצלחה עם מקרים אלו, כיוון שלחברה יש את הציוד המתקדם ביותר בתחום הניקיון. כאשר במקביל, כל חומרי הניקיון עומדים תחת התקן הישראלי ובטוחים לשימוש לטווח הקצר והארוך.

 

ניקיון לאחר שיפוץ

משפצים את הבית או את המשרד ורוצים להנות מכך, מבלי לסבול מכל תופעות הלוואי שמסביב? לגמרי מגיע לכם. ולכן, חברת מאור גולדברג הראשון בניקיון, מעניקה שירות ייחודי של ניקיון יסודי לאחר שיפוץ. בעזרת שירותי הניקיון של החברה, האבק והלכלוך שנצברים בשטח כתוצאה מעבודת השיפוצים, זוכים לניקוי יסודי, שמאפשר הנאה מושלמת מן השיפוץ ללא תופעות הלוואי המטרידות של חוסר הניקיון שנובע מן השיפוץ.

מנקה את נאור גולדברג

ניקיון עומק לטווח הרחוק

כדי להבטיח ניקיון, שנשאר לאורך זמן, ואף שומר על הסביבה. שלבי הניקיון לא כוללים רק את הסרת הלכלוך, אלא גם שלבים מתקדמים של מניעת נזקים עתידיים, כמו: עובש, חדירת נוזלים וכד'. לצורך כך – עובדי החברה של נאור גולדברג, מצוידים במיטב החומרים, אשר מאפשרים להם להתמודד מול כל משטח ולכלוך, וכן מסייעים להם להכשיר את השטח לניקיון אורך טווח.

 

ניקיון עומק במכשור מתקדם

כאשר מדובר על מפעלים או שטחים שפתוחים לקהל הרחב, לעיתים נוצרים לכלוכים הקשים מאד להסרה. חברת הראשון לניקיון משתמשת בציוד מתקדם וייחודי מסוגו, שמאפשר הסרת כתמים קשים, במקביל לשמירה על איכות החומר וזהירות מפגיעה או שריטות. החומרים הבטיחותיים מחד אך האיכותיים מאידך, מבטיחים הסרה של כל לכלוך וכתם, בצורה איכותית ובטיחותית.

 

לסיכום

חברת ה"ראשון בניקיון" בבעלות נאור גולדברג, הינה החברה המובילה בישראל לניקיון יסודי של משטחים, מתוך הקפדה מרבית על איכות, בטיחות ושימור החומר. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה כוח אדם מקצועי וזמין, יחד עם פיקוח ובקרה מלאים, שמאפשרים תוצאה משביעת רצון, וביטחון מלא כי גם הניקיון שלכם נמצא בידיים הנכונות.

מנקה את נאור גולדברג

מנקה את נאור גולדברג
מה היה לנו עד כה?