בחירת הגולשים- זו חברת הניקיון שאתם בחרתם!

עם מאות ביקורות חיוביות ברשת ואינספור לקוחות מרוצים בכל המרכז- דוקטור פוליש היא בחירת הגולשים לחברת הניקיון הטובה ביותר.

 

מי אנחנו?

דוקטור פוליש חברת ניקיון הבתים המומלצת בתחום ובאזור. אנחנו מציעים מגוון רחב של פתרונות ניקיון בשבילכם. עם שנים של ניסיון, רמה מקצועית גבוהה, כלים חדישים וזמינות מצויינת.

כבר שנים שדוקטור פוליש מקלה על חיי היום-יום של אנשים ולוקחת מהם את העומס בניקיון הבית, במחירים נוחים ועם חיוך. אנחנו מתמחים בכל סוגי הניקיון, גם בסוגי הנכסים הקשים ביותר לניקוי כמו בתים לאחר שיפוץ ודירות שעברו בירושה ולא נוקו במשך שנים. אנחנו כאן כדי להוריד לכם את המשקל מהכתפיים ולנקות במקומכם.

חברת ניקיון בתים

מהי חברת ניקיון?

חברת ניקיון היא חברה שמציעה מגוון שירותים בתחום הניקיון. מניקיון בתים ועד לנכסים להשכרה, ניקיון לאחר שיפוצים וגם ניקיון קבוע לדירות ובתים. חברות ניקיון הן חברות שמחזיקות ארסנל של כלים ויכולות בהתאם לצרכי הלקוח. חברות ניקיון שונות מתמחות בתחומים שונים, מנקים לארועים, מנקים לבתי עסק, מקרים חד פעמיים ולמוסדות או לבתים פרטיים- כל חברה והתחום שלה.

 

מה הלקוחות שלנו אומרים?

עם יותר מ-250 תגובות מרוצות של חמישה כוכבים אנו יכולים לומר בבטחון שהלקוחות מרוצים. לאורך כל שנות הניסיון שלנו דאגנו להשאיר לקוחות מרוצים, מסופקים ובתים מבריקים מאחורינו. בביקורות תוכלו לראות בתים לאחר שיפוץ שהיה בהם עבודה רבה וגם לקוחות קבועים שנעזרים בשירותים של דוקטור פוליש כבר שנים. קצת מהדברים שאמרתם עלינו:

  • ״הצוות היה נפלא, מנקים אדיבים ומקצועיים״, ״המנקים עשו מעל ומעבר, השאירו את המקום מבריק״.
  • ״הצוות הקדים והתחיל לעבוד עוד לפני שקבענו, פשוט תענוג״, ״נשים איכותיות, סיימו לעבוד מהר והשאירו מעל למצופה״.
  • ״הקבלן השאיר את הדירה במצב נורא, לא ציפיתי שיצליחו לנקות אותה, השאירו אחריהם כמו חדשה״.
  • ״ללא ספק חברת הניקיון הטובה בישראל, עשו מעל ומעבר״, ״ניקו אפילו את הצנרות של הכיורים, אין מילים״
  • ״חברה בעלת כישורים גבוהים, מחיר נוח ומקצועיות שיא״, ״היו מדהימים ואדיבים, הבית יצא נקי כמו חדש״.

חברת ניקיון בתים

איך נסכם?

חברת דוקטור פוליש גאה לעמוד מאחורי מאות ביקורות מרוצות ולקוחות מאושרים. דוקטור פוליש מתגאים ברמה המקצועית הגבוהה, באדיבות של העובדים שלה, בעמידה בזמנים, במחירים הנוחים, בתשומת הלב לפרטים הקטנים והחשוב מכל- בתוצאה הסופית. נמשיך לעמוד לרשותכם לכל צורך וגם לניקיונות הקשים ביותר.

ההתמחות של החברה בנכסים לאחר שיפוץ נועדה להוריד מכם את המשימות הקשות ואנחנו נשמח להמשיך להפתיע בתוצאות שלא חשבתם שאפשריות. אם גם אתם רוצים לראות את הבית שלכם נקי יותר מאי פעם, לא רוצים להתמודד עם פינויים שהשאיר הקבלן או פשוט רוצים להתפנק בניקיון לפני פסח אתם יודעים למי לפנות.

חברת ניקיון בתים

מה היה לנו עד כה?