משרד מבריק:  4 טיפים לניקיון המשרד

המשרד הוא סביבת העבודה העיקרית של המאה ה-21. עורכי דין, אנשי הייטק, רואי חשבון, נציגי שירות לקוחות וגם אנשי תקשורת – כל אלו הם רק חלק מאנשי המקצוע שמוצאים את עצמם מבלים את רוב היום שלהם במשרד. אם כבר מבלים את מרבית היום במשרד בזמן העבודה, חשוב לשמור על הניקיון שלו. שמירה על ניקיון המשרד, גדול ככל שיהיה, היא לא עניין מסובך כל כך למקום העבודה. הנה 4 טיפים לניקיון המשרד.

 

חשיבות ניקיון המשרד

כמו שאתם שומרים על הניקיון של הבית שלכם, כך מצופה שתשמרו על ניקיון המשרד שלכם. ניקיון משרד רלוונטי גם למשרד קטן, המכיל מספר עובדים מצומצם, וגם למשרדים של חברות גדולות, המעסיקות במשרדים שלהן מאות עובדים במספר קומות.

חשוב לשמור על משרד נקי ומבריק ממספר סיבות. ראשית, במשרדים רבים יש אינטראקציה בין העסק ללקוחות שלו. שמירה על משרד נקי ומבריק תיצור רושם חיובי על אותם לקוחות. כמו כן, שמירה על משרד נקי וסביבת עבודה נוחה תאפשר לעובדים לעבוד ביעילות ולהתייחס אל מקום העבודה שלהם בצורה הולמת וראויה.

 

שמירה על הניקיון באמצעות אנשי מקצוע

הדרך הפשוטה ביותר לשמור על ניקיון במשרד היא באמצעות אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. שירותי ניקיון ואחזקה למשרדים יכולים לסייע למשרד לשמור על ניקיון באופן תמידי. שירותים אלו יאפשרו למשרדים לשמור באופן שוטף על משרד נקי ומבריק. שירותים אלו יעניקו למשרד, לפי הסכמים שנקבעו מראש, אנשי ניקיון שונים.

לפי ההסכם שתקבעו עם חברת שירותי הניקיון, תוכלו לדעת כמה אנשי ניקיון מגיעים אל המשרד שלכם מטעם לחברה ובאיזו תדירות. את אלו תוכלו לקבוע לפי גודל המשרדים וכמות הלכלוך שנוטה להצטבר בהם. אנשי הניקיון מיומנים בעבודת הניקיון ויודעים לעשות אותה בצורה מקצועית, תוך כדי שימוש בחומרי ניקיון שונים.

 

ניקיון שוטף של עובדי המשרד

במידה והמשרד לא מתלכלך יותר מדי, אפשר לשקול ניקיון שוטף של עובדי המשרד. שלא תבינו לא נכון, הם לא אמורים להתחיל לבצע שטיפות וקרצופים, אלא לנהוג לפי כללים הנוגעים לניקיון במשרד, כמו זריקה של זבל לפחים וסידור מקומות כמו פינות ישיבה לאחר שימוש בהם.

 

שימוש בכלים רב פעמיים

כלים חד פעמיים נוטים להצטבר כלכלוך. כוסות חד פעמיות, צלחות חד פעמיות וסכו"ם חד פעמי משומשים לאכילה ושתייה ולאחר מכן נשכחים במשרד. שימוש בכלים רב פעמי מאפשר הימנעות מלכלוך כזה, כאשר העובדים יכולים לשטוף את הכלים שלהם, או שהמשרד יעסיק עובד לשטיפת כלים.

 

אחריות אישית

משרד יכול להישאר נקי באמצעות אחריות אישית של העובדים השונים במשרד. כל עובד יכול להיות אחראי על החלל האישי או המשרד האישי שלו. הדבר גם תורם לניקיון המשרד וגם משפר את התפוקה של העובד, שוודאי לא יהיה מעוניין שסביבתו האישית תהיה מלוכלכת.

חדר ישיבות

 

חלל מבריק
מה היה לנו עד כה?