מהי הדרך הנכונה לנקות גזיבו מאלומיניום

ניקוי של גזיבו מאלומיניום עשוי להישמע לכם כעניין מורכב, כזה שדורש התערבות של איש מקצוע. אבל האמת היא שמספיק שיהיו לכם הנחיות נכונות, שתי ידיים וחומרי ניקיון ואתם מסודרים. אם אתם רוצים לדעת את הדרך הנכונה ביותר לניקוי של גזיבו מאלומיניום ויש לכם את כל הנתונים שצוינו קודם לכן, אתם יכולים לקרוא את המדריך ולהתחיל בניקיון מיד לאחר סיומו.

 

השלב הראשון בניקיון נכון של גזיבו מאלומיניום – הכנה מראש של הפריטים

השלב הראשון בניקיון של גזיבו מאלומיניום הוא הכנה של כל הפריטים הדרושים לניקיון. חוץ מ- 2 ידיים, אתם צריכים להכין את הפריטים הבאים:

  • זוג כפפות רב פעמיות
  • סקוץ'
  • מטלית לחה
  • מטלית יבשה
  • סבון כלים
  • מים
  • קערה

לאחר שתכינו את כל הפריטים הללו, אתם יכולים להניח אותם בסמוך לגזיבו (תניחו אותו כמובן על הרצפה, עדיף שיהיה על מרצפות ולא על אדמה חשופה) ותתחילו בעבודה.

 

השלב השני בניקיון נכון של גזיבו מאלומיניום – ניקוי יסודי

השלב השני כולל ניקוי יסודי ומעמיק. כעת, אתם יכולים להשתמש בזוג הכפפות ולטבול את הסקוץ' בתוך הקערה שתמלאו מראש עם מים וסבון כלים. חשוב שתדעו כי ניקיון של גזיבו מאלומיניום חייב להיעשות עם סבון כלים בלבד. שכן, סבון מסוג זה יכול להסיר את הכתמים הקשים ביותר (בצירוף של מים חמים במקרה הצורך). חומרי ניקוי אחרים עלולים להרוס את האלומיניום ולגרום לפגיעה בו. בשלב זה אתם צריכים לקרצף את כל הגזיבו היטב עד שהוא יראה כמו חדש.

 

השלב השלישי בניקיון נכון של גזיבו מאלומיניוםייבוש הגזיבו

אתם יכולים לתת לגזיבו להתייבש תחת השמש, אך אנחנו ממליצים לעבור עליו קודם כל עם מטלית לחה כדי להסיר ממנו שאריות של לכלוך שהצטברו במהלך הניקיון. לאחר מכן, תעברו עם מטלית יבשה על הגזיבו ותנקו אותו היטב משאריות נוזלים. אם אתם רואים שיש צורך להסיר כתמים קשים, לפני שתתחילו בשלב זה, אתם יכולים לשפוך מים חמימים או רותחים במקרה הצורך על אזור הכתם ולהוריד אותו בזהירות (שימו לב שלא תקבלו כוויה).

 

זהו – סיימתם

אם יישמתם את 3 השלבים שצוינו לעיל, אתם יכולים להיות בטוחים שסיימתם את ניקיון הגזיבו שלכם. כעת, הוא נקי ונראה כמו חדש. בשלב זה, אתם יכולים להחזיר אותו למקומו ולספוג מחמאות שישמעו מפי כל העוברים והשבים על הגזיבו ה"חדש" שלכם. אם מישהו ישאל איך ניקיתם את הגזיבו ביסודיות שכזו, אתם יכולים לפרגן למדריך שלנו או פשוט להגיד שמצאתם שיטה סודית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שלנו שיסייע לכם לנקות את גזיבו האלומיניום שלכם באופן הטוב והמקצועי ביותר. בהזדמנות זו, אנו רוצים לאחל לכם שתיהנו מהגזיבו שלכם ושתדעו תמיד איך לנקות אותו באופן המקצועי והמסור ביותר. נתראה במדריך הבא!

סקוץ

 

מתחם מוצל
מה היה לנו עד כה?