איך עובדת חברת ניקיון? 

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

תחום הניקיון נוגע לכולנו. כל אחד מאתנו לוקח חלק בניקיון באופן זה או אחר. יש מי שאחראי יותר על ניקיון ויש מי שפחות. עבור מי מכם שלא עוסק בניקיון בדרך כלל, אספנו את הפרטים הכי חשובים בנושא חברת ניקיון ואיך זה בעצם עובד לעבוד מול חברה שכזו.

 

מה זה אומר חברת ניקיון?

אם אתם לא בטוחים איך עובדת חברת ניקיון, אז דעו,  כשמה כן היא. חברה שאחראית על הניקיון. חברה שכזו אחראית על ניקיון המרחב הציבורי או הפרטי של מי שמעסיק אותה. מדובר בחברה מקצועית שמתחייבת להביא לניקיון מרבי של האזור המבוקש.

 

איך עובדת חברת ניקיון מבחינת שעות ההעסקה?

ניתן להזמין את שירותי החברה באופנים הבאים:

 

על בסיס יום יומי

אם אתם מעוניינים לעבוד מול חברת ניקיון, דעו כי ניתן לסגור חוזה על בסיס יומי. אם אתם סוגרים חוזה שכזה, יגיע אל העסק שלכם עובד ניקיון אחד או יותר  על בסיס יום יומי, מתחילת שעות העבודה ועד סיומה. כמובן שישנה אפשרות להתגמש בשעות בהתאם לצורך. אתם תחתמו מול חברת הניקיון על החוזה בהתאם לשעות העבודה של העסק שלכם.

 

על בסיס שעתי

אם אינכם מעוניינים בניקיון על בסיס יום יומי בשעות קבועות, ניתן לתאם מול חברת הניקיון, ניקיון על בסיס שעתי. הכוונה היא שמידי פעם כאשר יהיה לכם אירוע מסוים שתצטרכו ניקיון לפניו או אחריו (או שניהם), תוכלו להזמין מנקה מחברת הניקיון שיארגן וינקה את המקום טרם הגעת האורחים.

 

מול מי מעסיק בעצם חברות ניקיון?

כל מי שצריך ניקיון יסודי ואינו מעוניין לעשות זאת בעצמו. ישנו מגוון רחב של אנשים שמזמינים חברות ניקיון, להלן כמה מהם:

  • בעלי עסקים פרטיים שעובדים במשרד מול לקוחות או בקליניקת טיפולים וכדומה
  • מקומות ציבוריים כמו בתי חולים, קניונים, מרפאות של קופת חולים וכדומה
  • אנשים פרטיים שצריכים ניקיון מעמיק לפני מעבר דירה או לאחר מעבר דירה

אלו רק חלק מתוך מגוון האפשרויות של אנשים שמזמינים חברות ניקיון. הרי כל אחד יכול למצוא את עצמו במצב שבו הוא מחליט שהוא אינו מעוניין או אינו יכול מסיבה מסוימת לנקות בעצמו ולכן הוא מזמין חברת ניקיון.

 

האם אני צריך לדאוג לתנאים סוציאליים ולתלוש שכר של עובדי חברת הניקיון?

חברת ניקיון עובדת באופן כזה שמאפשר לך להיות בראש שקט ובסביבה נקייה מלכלוך. אתה לא צריך לדאוג לתנאים הסוציאליים של עובדי הניקיון וגם לא לתלוש שכר. חברת הניקיון מטפלת בכל העניינים הללו בעצמה.
אתה רק צריך להעביר תשלום חודשי עבור השירות הטוב והניקיון שתקבל.

 

מי מועסק אצל חברות ניקיון?

מועסקים אצל חברות הניקיון אנשים שמעוניינים לבצע עבודות ניקיון. חשוב לדעת כי ברוב חברות הניקיון, כשמגיע עובד חדש שמעוניין בעבודה, נאמר לו כי הוא מקבל קודם כל משמרת ניסיון. כך שלפני שהחברה מתחייבת לעובד על עבודה חודשית קבועה, היא בוחנת את יכולות העבודה שלו.

לאחר שהעובד החדש מסיים את הניקיון הראשון שלו, עובד מטעם החברה מגיע למקום ובודק את רמת הניקיון. במידה ומדובר ברמה גבוהה שמתאימה לדרישות החברה, נאמר לעובד שהוא נקלט לעבודה. במידה והרמה אינה גבוהה מספיק, העובד יקבל את התיקונים הדרושים שעליו לבצע. במידה והוא יבצע אותם נאמנה, הוא יוכל להיקלט בחברה ולהמשיך לעבוד בה תחת השגחה.

חשוב לציין כי לרוב, כל עובדי חברות הניקיון עובדים תחת השגחה כלשהי. הכוונה היא, שאחת לכמה זמן, מגיע עובד מטעם החברה ובודק את רמת הניקיון של העובד כדי לראות שהעבודה ברמה הגבוהה ביותר אכן נשמרת לאורך זמן.

 

יתרונות חברת הניקיון בהשוואה לעובד ניקיון פרטי

אם טרם הבנתם לחלוטין איך עובדת חברת ניקיון, זו ההזדמנות שלנו להסביר לכם עוד קצת לעומק אודות הנושא. ישנו מספר רב של יתרונות בהעסקת חברת ניקיון לעומת העסקה של עובד ניקיון פרטי, אם אתם מתלבטים אם לעבוד מול חברת ניקיון, אספנו עבורכם את רוב היתרונות שיגרמו לכם לא לחשוב פעמיים וליצור קשר עם חברת ניקיון. להלן היתרונות הללו:

 

 

אתם לא צריכים לדאוג לתשלומים חודשיים ולתנאים סוציאליים עבור העובדים

כבר הרחבנו בנושא הזה למעלה, כך שלא נפרט על כך יותר מידי. רק נאמר כי זהו  יתרון משמעותי עבור בעל עסק שלא צריך לדאוג לתלוש משכורת נוסף ולמתן תנאים סוציאליים. הכול נעשה עבורו.

 

אם דרוש לכם תגבור של מנקה נוסף, אתם לא צריכים לפרסם מודעת דרושים ולהתחיל בראיונות

לעיתים עסקים שעובדים מול חברת ניקיון צריכים תגבור בניקיון (למשל לקראת אירועים גדולים או אירוח של לקוחות). לכן, אם דרוש לכם תגבור, דעו כי אתם לא צריכים להתחיל בחיפושים. כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם החברה והם ידאגו למנקה או מנקים נוספים.

 

עובדי חברת ניקיון חותמים על טופס ניקיון שעתי

אתם אולי תוהים איך הדבר קשור ליתרון בהעסקה של חברת ניקיון. מדובר ביתרון משמעותי מכיוון שאם יש לכם מספר מנקים, אתם יכולים לעקוב אחר שעות הניקיון ולהיות בטוחים כי אכן התבצע ניקיון על בסיס שעתי על ידי אחד מהעובדים.

 

חברת ניקיון מספקת לכם שקט נפשי וניקיון ברמה גבוהה

אנחנו לא צריכים לפרט כאן יותר מידי, אתם כבר יודעים שהעסקה של חברת ניקיון תאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים כי המקום שבו אתם עובדים או גרים נקי מאוד.

 

כמה עולה לעבוד מול חברת ניקיון?

העלויות משתנות בהתאם למספר המנקים, לגודל העסק או הבית ולשעות ההעסקה. כך שכדאי שתפנו לחברת ניקיון עם כל הפרטים כדי לשמוע הצעת מחיר.

איך עובדת חברת ניקיון? 
מה היה לנו עד כה?