באילו חומרי ניקוי צריך להשתמש בדירה מוזנחת במיוחד

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

דירה מוזנחת במיוחד היא ממש לא מצב נדיר, לא כאן בארץ ישראל בפרט ולא בעולם בכלל. אנשים רבים מגיעים למצב שבו הדירה שלהם הופכת מדירה לגיטימית למגורים למאורה מלאה בחפצים, ניירות, מסמכים ופריטים שאין בהם כל צורך. באופן הזה, הבלאגן וההזנחה עלולים להתפתח למגוון מצבים תברואתיים לא בריאים כלל וכלל, ובהתאם לפגוע במצבם הבריאותי של הדיירים והאורחים בדירה.  יצאנו לבדוק באילו חומרי ניקוי צריך להשתמש בדירה מוזנחת במיוחד, על מנת שהיא לא תגיע למצב שבו היא מהווה סיכון בריאותי ואפילו סיכון חיים של ממש לנמצאים בה.

 

דירה מוזנחת במיוחד מצריכה חומרי ניקוי מקצועיים במיוחד

ניקיון בדירה מוזנחת במיוחד הוא לא עניין של רשות, אלא הוא עניין של חובה. אחרי שמתבצע פינוי דירה שמאפשר את הוצאת החפצים המיותרים מתוכה, נותר שטח גדול וחלל ריק שאותו צריך לנקות. ההצטברות של הפריטים המיותרים עלולה להוביל לצמיחת פטריות, בקטריות, מושבות של חיידקים וגם למשוך כל מיני חרקים ומזיקים אל הדירה, ובהתאם השהות בה עלולה להיות מסוכנת.

לכן, שימוש בחומרי ניקוי בינוניים ו"רגילים" עלול לא להספיק במקרה שכזה, ולכן את מקומו צריך לתפוס שימוש בחומרי ניקוי מקצועיים במיוחד.

 

ניקוי דירה מוזנחת במיוחד: נתחיל מהמובן מאליו – אקונומיקה

חומר האקונומיקה הוא אחד החומרים הכי שימושיים והכרחיים לניקוי הדירה המוזנחת. אנשים שהם אגרנים כפייתיים ואגרו במשך שנים רבות חפצים ופריטים רבים, הובילו שלא במודע למצבים תברואתיים חמורים בדירה שלהם, שחומר האקונומיקה הוא היחיד שיכול להתמודד איתם.

האקונומיקה תשמיד את כל החיידקים, ותהפוך את רצפת החלל לנקייה ומרחיקת כל חיידק שהיה עליה לאורך השנים.

 

חומר לניקוי עובש

חלק בלתי נפרד מניקוי דירה מוזנחת במיוחד הוא שימוש בחומר לניקוי והסרת עובש. העובש יכול להצטבר במגוון חלקים בבית – הן על הרצפה, הן על החלונות, הן בתוך המקלחת והשירותים והן במקומות נוספים. מקורו של העובש הוא ערימת החפצים שנערמה לאורך השנים בתוך הדירה, ובמקרים חמורים במיוחד גם מתוך שאריות מזון שלא נוקו מעולם.

חומר לניקוי עובש, אם כן, הוא הכרחי לעניין. התזה שלו ושפשוף שלו בצורה אינטנסיבית יוכל להוביל להסרת העובש, ובהתאם ניתן יהיה לנקות את האיזור.

 

 

חומר ייעודי לניקוי כל חלק בדירה

עוד ברשימת החומרים המקצועיים ניתן למצוא סבון לרצפות, חומר לניקוי חלונות, חומר לניקוי ספות ועוד חומרים שמיועדים באופן ספציפי לכל מיני איזורים ורהיטים בדירה. אחרי שהדירה תהיה מפונה מכל חפץ מיותר בה, ניתן יהיה לנקות אותה בצורה יסודית – כל חלק והיחס שמגיע לו.

רק באופן הזה, ניתן יהיה להחזיר את הדירה למצב שבו היא ראויה למגורים ולאירוח, עם אפס סכנות תברואתיות. לסיכום, אם גם אתם סובלים מארגנות כפייתית ונוצרה לכם דירה מוזנחת במיוחד, זה הזמן להרים את הכפפה ולעשות את הצעד בדרך לסדר והניקיון שמגיעים לכם. בהצלחה!

ציוד לניקיון

 

סבונים
מה היה לנו עד כה?