איך להשוות מחירים לפני ביצוע אפוקסי לרצפה?

מתכננים לבצע ציפוי אפוקסי לרצפה שלכם? בין אם מדובר בשטח קטן ופרטי, גדול ומסחרי או גם וגם, כדאי שתערכו הצעת מחיר. הסיבה לכך היא כדי שלא תשלמו סכומים גבוהים מידי ובסופו של דבר תגלו שיכולתם לשלם הרבה פחות.

 

רגע לפני השוואת המחירים, חשוב שתדעו מהו צבע אפוקסי

אתם תוהים איך להשוות מחירים לפני ביצוע אפוקסי לרצפה? דעו כי אתם לא לבד, זו הסיבה שבחרנו לכתוב על כך הסבר מפורט. אנחנו רוצים לבקש מכם לעצור לרגע. רגע לפני שתתחילו בהשוואת המחירים, חשוב שתדעו מהו צבע אפוקסי כדי שלא תיפלו בפח של מתחזים שיבצעו אצלכם עבודה עם צבע דומה בעל תכונות שונות לגמרי.

דעו כי יש בשוק אפשרויות שונות שדומות לאפוקסי וחבל שתמצאו בעל מקצוע שמציע שירותים זולים לצביעת הרצפה באפוקסי. דעו לכם כי יש מי שנפלו בפח של מתחזים שכאלו. לצערנו, הם חשבו שמדובר בעסקה משתלמת ביותר  לכם ובסופו של דבר, גילו כי מדובר בצבע שאינו אפוקסי.

איך הם גילו זאת אתם שואלים? כעבור כמה שבועות הרצפה התקלפה וראו את המצרפות שהיו תחתיה. יש מי שדיווחו כי הרצפה נהייתה דביקה בימים חמים ונדבקה לסוליות הנעליים ואפילו לשטיחים של בעל הבית!
לכן, חשוב מאוד לדעת איך להשוות מחירים לפני ביצוע אפוקסי לרצפה ולבצע זאת בדרך הנכונה.

מהו צבע אפוקסי?

צבע אפוקסי הוא ציפוי שניתן להוסיף לו פיגמנטים מתכתיים. הציפוי יכול להיות שקוף או צבעוני, בהתאם לבחירה שלכם. מטרת הציפוי היא לשדרג את הריצוף הקיים. אם למשל יש לכם מרצפות מיושנות ואתם רוצים לשדרג אותם. במקום להוריד את הרצפות ולשים חדשות, אתם יכולים להזמין איש מקצוע שיצוק עבורכם ציפוי אפוקסי על הרצפות.

באמצעות הצבע האפוקסי הרצפה מקבלת מראה של חוזק. ניתן ליצור אפקטים חזותיים מרהיבים כמו מראה של נהר זורם שיש בו כתמים מתכתיים.

מתלבטים איך להשוות מחירים לפני ביצוע אפוקסי לרצפה?

יש בעצם שלוש אפשרויות עיקריות להשוואת מחירים לפני ביצוע אפוקסי לרצפה, אספנו עבורכם את האפשרויות הללו כאן:

באמצעות כתיבת פוסט בפייסבוק או בפורום שעוסק ברצפות

ניתן לפרסם בקבוצות הייעודיות בפייסבוק או בפורומים שעוסקים בתחום. במקומות הללו יש אנשים שמבינים בתחום והם יוכלו להגיד לכם כמה הם שילמו על ביצוע אפוקסי לרצפה והם גם יפרטו לכם אודות הגודל של החדר בו בוצעה העבודה.

כך שתוכלו לברר פחות או יותר את טווח המחירים וגם לקבל מספרי טלפון של מקצוענים בתחום.

באמצעות אתר המיועד להשוואת מחירים של בעלי מקצוע בתחום

ישנם אתרים רבים שמאפשרים לכם לבצע השוואות מחירים של בעלי מקצוע בתחום האפוקסי. כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר שכזה ולבחור בהשוואת מחירים בתחום. האתר יציע לכם מגוון של בעלי מקצוע ויופיעו תחתיהם גם העלויות לביצוע אפוקסי לפי מטר.

אם תרצו לקרוא גם חוות דעת אודות אותם בעלי מקצוע, דעו כי ישנה אפשרות לדרג אותם באתר. מדובר בדירוגים מאומתים. הכוונה לדירוגים של לקוחות שבעלי האתר בדקו לעומק וראו כי הם אכן קיבלו את השירות מאותו בעל מקצוע.

חשוב מאוד לבדוק שמדובר בדירוגים מאומתים מכיוון שאם הם אינם כאלו, ייתכן שתגלו כי הדירוגים נעשו על ידי חברים וקרובי משפחה של בעל המקצוע כדי לדרג אותו במקום גבוה (ויש סיכוי שתיפלו על בעל מקצוע לא אמין שישאיר אתכם בלי אפוקסי).

באמצעות שיחות לעוסקים במלאכה תוך בקשת הצעת מחיר

זוהי האפשרות שהיינו מבצעים לפני פרוץ עידן האינטרנט. היינו מתקשרים אל בעלי מקצוע, מוסרים את הפרטים אודות השירות המבוקש שאנחנו רוצים ומקבלים את הצעת המחיר בהתאם לפרטים הללו. בעלי מקצוע רבים מעדיפים שלא למסור הצעת מחיר בטלפון. גם אם תבקשו טווח מחירים, הם יימנעו מכך והסיבה לכך ברורה.

לעיתים צריך לראות במה בדיוק מדובר. יש רצפות שדורשות טיפול מסיבי יותר ויש כאלו שפחות. כל עניין שדורש טיפול מסיבי יותר או פחות עלול להשפיע על הצעת המחיר. אתם רוצים הצעת מחיר טובה שתתאים לתנאים של המרצפות שלכם? כדאי שתזמינו את בעל המקצוע אליכם הביתה.

יש בעלי מקצוע שמוכנים להגיע עד אליכם בשביל לראות את המרצפות ואת החדר. רק לאחר מכן, הם ייתנו לכם את הצעת המחיר המבוקשת ואפילו לא ידרשו תשלום עבור הגעתם. דעו כי במקרים רבים אתם גם לא תהיו מחויבים לסגור את העסקה עם בעל המקצוע. הוא עושה זאת כדי לקדם את העסק שלו ויודע כי יש סיכוי שאתם לא תהיו מעוניינים בסופו של דבר בשירות שלו.

מה חשוב לבדוק כשרוכשים שירות לביצוע צבע אפוקסי?

אנחנו מזכירים רגע שוב. בכל הנוגע לציפוי אפוקסי, חשוב לערוך השוואת מחירים אך חשוב גם לבדוק שאם בחרתם במחיר הזול ביותר, שלא תשלמו יותר בסופו של דבר (מבחינת האיכות כמובן). כשמדובר בציפוי איכותי, הוא יכול להחזיק מעמד על הרצפות שלכם למשך שנים ארוכות.

חשוב לדעת כי ציפוי איכותי הוא גם בטיחותי ועשוי באמצעות שכבה אחידה שמאפשרת שימוש נוח. אם אתם לא בטוחים שבחרתם בבעל מקצוע אמין, אתם יכולים לבקש ממנו טלפונים של לקוחות מרוצים ולבקש מהם שיעבירו לכם תמונות של העבודות שהוא ביצע.

אם בחרתם בעל מקצוע אמין, דעו כי ניתן לערבב באפוקסי גוונים שונים שגורמים ליצירה של דגשים על הרצפה. ניתן למשל להיעזר בנעלי קוצים ולפזר את הגוונים באופן רנדומלי. אנחנו ממליצים לברר אתו מראש שהוא יודע לבצע עבודות יצירתיות עם אפוקסי והוא לא רק מבצע העתק הדבק מבית אחד לשני.

איך להשוות מחירים לפני ביצוע אפוקסי לרצפה?

איך להשוות מחירים לפני ביצוע אפוקסי לרצפה?
מה היה לנו עד כה?