האם מיקרו בטון יכול להתאים לבתים פרטיים?

מיקרו בטון הוא חומר המשמש לציפוי של משטחים שונים – בטון, אריחים, משטחי עץ ועוד. מכינים את המיקרו בטון ממלט פולימרי וחומרים נוספים שהופכים אותו לסמיך, לכן ניתן ליצור ממנו שכבה עבה. חומר זה עמיד מאוד נגד פגעים שונים ולכן העמידות שלו גבוהה.

בשל עמידותו מורחים אותו על משטחים מתאימים ומספקים להם עמידות והגנה. אך האם הוא מתאים לבתים פרטיים ? האם הוא פוגע במראה של המשטח ? האם אפשר להשתמש בו במרחבים פנימיים ?

 

שימוש במיקרו בטון בבתים פרטיים

אז התשובה היא כן – אפשר להשתמש בו בבתים פרטיים. פעם היה נהוג להשתמש בו רק במפעלים ועסקים אך היום הוא גלש גם לתחומי הבתים הפרטיים. החומר לא עושה שום נזק ולא מסוכן מבחינה בריאותית לכן אין סיבה לחשוש ממנו.

האם ניתן להשתמש בו בתוך הבית ?

המשטחים המתאימים למיקרו בטון בדרך כלל נמצאים מחוץ לבית – רצפת בטון או דק מעץ למשל. אך אם יש לכם אריחים או משטח עץ בתוך הבית ניתן להשתמש במיקרו בטון מבלי לחשוש.

האם מיקרו בטון יפגע במראה של המשטח ?

החומר ישפר את עמידות המשטח ויחסוך ממכם הוצאות נוספות על תחזוקה, אך זה לא היתרון היחיד שלו. מיקרו בטון יעניק ברק ייחודי למשטחים בבית שלכם וישפר את המראה שלהם. הברק יישמר לאורך זמן ואתם תיהנו מעמידות ומאסתטיקה.

עיצוב מיקרו בטון

השמועות מספרות שמיקרו בטון הוא אפור ומכוער, אך אין זה נכון. כיום התחום של מיקרו בטון מאוד מפותח, החומר קיים בצבעים שונים ובטקסטורות מגוונות שניתן להזמין בהתאמה אישית. אם נמאס לכם מהעיצוב של הרצפה או של הקיר שלכם – תוכלו לשנות אותו עם שימוש במיקרו בטון. מיקרו בטון ייתן לכם עמידות ועיצוב אופנתי !

האם ניתן לשים מיקרו בטון על משטחים אנכיים ?

ניתן לשים מיקרו בטון גם על משטחים אנכיים, למשל קירות. אם אתם רוצים לשמור על העמידות של האריחים במקלחת או על קירות הבית, כדאי להשתמש במיקרו בטון. אמנם קניית מיקרו בטון היא השקעה, אך היא חוסכת את עלויות התחזוקה השונות אשר תצטרכו להוציא אם לא תשתמשו במיקרו בטון.

מראה אחיד

לבטון הרגיל שאנו מכירים אין מראה אחיד, הוא מלא פסים וחתכים והמראה שלו לא נעים. לעומת זאת, למיקרו בטון מראה אחיד שיהפוך את המשטחים בבית שלכם לאסתטיים ומרשימים.

תוספת סילר

ניתן להוסיף בסיום מריחת המיקרו בטון סילר. סילר הוא גם חומר המשמש להגנה וליצירת ברק, לעיתים השילוב שלהם נצרך, תלוי במשטח ובסביבה

שימוש במיקרו בטון בחללים רטובים

מיקרו בטון עמיד מפני לחות לכן ניתן להשתמש בו בחללים עם רטיבות, כגון – חממות, מפעלים שיש בהם לחות, מקלחת ועוד. חשוב לציין שעמידותו מפני לחות מהווה יתרון על פני חומרים אחרים שמשתמשים בהם במקומות לחים. רוב החומרים האחרים מתבלים יותר מהר מהמיקרו בטון במקומות לחים.

האם המיקרו בטון משפיע על גובה  החלל ?

אם השתמשתם בו לתקרה או לרצפה המיקרו בטון לא ישפיע על גובה החלל באופן משמעותי, כיוון שהוא לא עבה במיוחד. משום ששינוי הגובה לא משמעותי ברוב המקרים לא תצטרכו להחליף את הדלתות לדלתות נמוכות יותר.

משקל קל

המיקרו בטון הוא לא חומר כבד, לכן ניתן להשתמש בו לרהיטים או חפצים שונים שלעיתים מזיזים אותם. עם מיקרו כטון תוכלו לשפר את עמידות הרהיטים שלכם ואת המראה החד והבריא שלהם, למשל – רהיטי עץ, רהיטי בטון, רהיטי קרמיקה ועוד.

איך המיקרו בטון מתחבר למשטחים השונים ?

המיקרו בטון הוא מאוד דביק וניתן לחבר אותו לכל חומר. לאחר משיחת המשטח יש לתת לחומר להתייבש, בזמן ההתייבשות הוא נדבק למשטח, אוטם אותו ומתקשה.

האם המיקרו בטון שביר ?

המיקרו בטון, לעומת הבטון, מאוד עמיד ולא נשבר או נשרט בקלות. תכונה זו הופכת אותו לנוח בבתים פרטיים, כיוון שהוא לא ייחבל משום פעולה, כמו – דברים שנופלים, רהיטים כבדים, השתוללויות של ילדים ועוד.

ריצוף ממיקרו בטון

ניתן להפוך את המיקרו בטון לרצפת הבית שלכם ! וזה נוח יותר מריצוף רגיל. היתרון הראשון הוא המראה החלק שלו, אם אתם מחפשים רצפה חלקה כדאי לכם להשתמש במיקרו בטון ולא בריצוף רגיל. היתרון השני הוא שאתם יכולים לחלק את המרצפות באיזה צורה שתרצו – לפי מידות שאין במרצפות, לפי מרצפות לא שוות, לפי צורות ועוד. יתרון נוסף של המיקרו בטון הוא משך זמן ההתקנה שלו – התקנת מיקרו בטון קצרה בהרבה מהתקנת ריצוף רגיל.

מה החיסרון של מיקרו בטון ?

מיקרו בטון הוא חומר יחסית יקר ולא כל אדם יכול להרשות את זה לעצמו. חשוב לציין שעמידותו הופכת אותו לזול יותר מבחינת תחזוקה, לכן ההשקעה הראשונית מאוד משתלמת.

האם ניתן לשים מיקרו בטון על צרפה רגילה ?

אם יש לכם רצפה רגילה לא תוכלו לשים אותו ישירות על המרצפות, קודם צריך להוריד אותן ולהוציא את החול שמתחתיהן. במקרה זה המיקרו בטון דורש עבודה רבה, לכן כדאי לשקול היטב האם אתם רוצים להשתמש בו.

לסיום

מיקרו בטון הוא חומר איכותי בעל עמידות ומראה אסתטי. בעבר היה נהוג להשתמש בו בעיקר במפעלים ומבני ציבור אך היום הוא הפך לפריט אופנתי והוא נפוץ בבתים פרטיים. סוגי השימוש בו רבים – לרצפה, לתקרה, למשטחים שונים, לרהיטים ועוד.

היתרונות המשמעותיים שלו הם הנוחות, העמידות והברק שלו – מיקרו בטון הוא קל לניקוי, קשה לחבול בו ולשרוט אותו והמראה שלו חלק ומלא ברק. למה אתם מחכים? הפכו את הבית שלכם לאופנית באמצעות מיקרו בטון !

האם מיקרו בטון יכול להתאים לבתים פרטיים?

האם מיקרו בטון יכול להתאים לבתים פרטיים?
מה היה לנו עד כה?