למה חשוב להשתמש בחומרי ניקיון איכותיים

החשיבות לשימוש בחומרי ניקיון היא ממעלה ראשונה והסיבות לכך הן רבות. הבריאות שלכם (חומרים אורגניים), שמירה על חלקים שונים של הבית (רצפה, חלונות) וכמובן ניקיון יעיל ומהיר שלא דורש מכם יותר מדי מאמץ ומחשבה.

במאמר הזה נדבר על למה חשוב להשתמש בחומרי ניקיון איכותיים, מהו חומר ניקיון איכותי, ציוד ניקיון איכותי, היכן ניתן לרכוש ציוד כזה והאם עוזרי בית וחברות ניקיון משתמשות בחומרי ניקיון איכותיים? 

 

חומר ניקיון איכותי מהו?

חומר ניקיון הוא ראשית חומר שמותאם לצורך שלו. חומר ניקיון שמותאם לרצפה, לחלון, לכיור או לכיריים. שנית חומר ניקיון איכותי יהיה אורגני ולא מזיק לבריאות.  חומר ניקיון איכותי יסיר את הלכלוך חיש מהר ולא יצרוך מכם שימוש חוזר לאירוע יחיד. תוכלו לעשות סקר שוק קצר באינטרנט לראות מהם חומרי הניקיון הטובים ביותר לכל חלק בבית וכמובן להתנסות בעצמכם.

ככל הנראה חומרי הניקיון היותר איכותיים בהתאם יהיו גם מעט יקרים יותר. יחד עם זאת יש לשים לב מתי אתם משלמים יותר כי מדובר במותג מוכר או כי חומר הניקוי באמת אפקטיבי ואת זה תגלו רק לאחר שתנסו בעצמכם.

 

ציוד ניקיון איכותי

ציוד ניקיון איכותי לא חייב להיות שואב אבק ב2,000 ₪ (למרות שזה לכל הפחות לא יזיק). אפשר להתחיל במטאטא שבאמת מטאטא ולא מותיר שערות ולכלכוך אחריו. שואב אבק גמיש שיכול להגיע למקומות מורכבים  כגון מתחת לספה או למיטה.

ניתן לקנות שואב אבק ידני לניקוי אבק במקומות אליהם שואב האבק לא מגיע. מגב שמייצר מגע באורח יעיל עם הרצפה, מטליות רצפה איכותיות שסופגות היטב את חומרי הניקוי ובהתאם יעילות כנגד לכלוך על הרצפה. מסיר שומנים וחומר ניקוי טוב לכיריים. מטליות לחות שינקו היטב שולחנות ושיש.

השקעה בציוד ניקיון איכותי היא השקעה לטווח ארוך ותעשה לכם את החיים להרבה יותר קלים. כל חומרי הניקוי לא יספיקו אם לא יהיה בידכם ציוד ניקיון איכותי.

 

היכן ניתן לרכוש ציוד וחומרי ניקיון אפקטיביים?

קודם כל כמו שהצענו, אנחנו מציעים לכם לעשות שיעורי בית. לעבור על הבלוגים והרשתות החברתיות בחיפוש אחר חומרי הניקיון וציוד הניקיון המומלץ ביותר. תתייעצו עם חברים שאתם סומכים עליהם או קרובי משפחה שידועים כחולי ניקיון. המלצות מהאינטרנט או אנשים שאתם מכירים היא הדרך הטובה ביותר לשים את הידיים שלכם על ציוד הניקיון הטוב ביותר.

לאחר שגיבשתם רשימה מומלצת של חומרי ניקוי שונים תוכלי למצוא אותם ככל הנראה ברוב רשתות ועסקי הניקיון ובסופרים. לפני שמגיעים לחנות ניתן להסתכל באתרים של החנויות או להזמין דרך עסקים המציעים משלוח עד לבית של מוצרי ניקיון כאלו ואחרים. בכל מקרה לא אמורה להיות לכם בעיה למצוא כלל.

 

האם מנקים ועוזרי בית משתמשים בחומרי ניקיון איכותיים?

בדרך כלל ברוב הפעמים כשאתם מביאים מנקה או עוזר בית, הוא ישתמש בחומרי הניקיון שקניתם מראש. לכן אם תרצו שהמנקה ישתמש בחומרי וציוד ניקיון איכותיים, ככל הנראה תצטרכו לספק לו זאת מראש. היתרון הוא שהציוד הזה שלכם, ותוכלו להשתמש בו מתי שתרצו באופן עצמאי.

ישנם מנקים עצמאיים שכן מביאים עימם את הציוד הנדרש אבל זה די נדיר. מנקה מקצועי אמיתי יביא עימו את חומרי הניקיון שהוא אוהב ומכיר אך אל תצפו זאת ממנקה עצמאי ממוצע. ככל הנראה אם המנקה יביאו עימו את הציוד הנדרש תצטרכו לשלם על כך סכום נוסף ויש לקחת את זה בחשבון.

 

ומה עם חברות ניקיון?

חברות ניקיון בדרך כלל יביאו איתם את כל הציוד הנדרש אך גם כאן לא ליתן לדעת ויש לתאם זאת מראש. זה מאוד תלוי לאיזו מטרה אתם מזמינים שירות ניקיון מחברת ניקיון מקצועית. אם אתם מחפשים חברת כוח אדם שתספק לכם מנקה תצטרכו לקבוע מראש על חומרי ניקיון איכותיים וכדו' וכמו שציינו, זה ככל הנראה יעלה לכם עוד כסף.

במקרה של משרדים ובניינים לא מצופה מכם לספק את אמצעי הניקיון והאחריות תהיה מוטלת על חברת הניקיון. במידה ועשיתם את המחקר שלכם על מוצרי ניקיון איכותיים ואתם רוצים לדרוש מהחברה שתשתמש בחומרי ניקיון מסוימים, במחיר הנכון חברת הניקיון עשויה להסכים.

 

היכן אני יכול למצוא עוזר בית או חברת ניקיון?

עוזר בית בדרך כלל נהוג למצוא דרך המלצות מפה לאוזן. כך שאנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם השכנים שלכם או חברים ומשפחה שגרים קרוב אליכם ומכירים מנקה טוב שמגיע לאזור שלכם. ניתן גם למצוא באינטרנט אבל לא מומלץ להביא מנקה שלא קיבלתם עליו אישור מגורם שאתם מכירים וסומכים עליו.

חברת ניקיון ניתן למצוא בקלות באינטרנט, להשוות מחירים, למצוא ביקורות באינטרנט ולקבל שירות באופן מידי. שירותי ניקיון מטעם חברת ניקיון היא בדרך כלל יקרה יותר אבל זה שווה את זה מכמה סיבות. ראשית אתם תקבלו שירות ניקיון באופן מידי לאיזה זמן שתצטרכו. השירות הניקיון אמור להיות טוב ומקצועי יותר ובמידה ואתם מאוכזבים מהשירות, יש לכם גוף אליו תוכלו לפנות.

החברה מעניקה אחריות ויש לה מוניטין לשמור עליו, לכן ככל הנראה שהמנקים שלה יספקו שירות טוב יותר ולא יתחמקו מעבודה. אנחנו מקווים שמצאתם כאן מידע רלוונטי לגבי חומרי ניקוי וציוד ניקוי איכותי. בגדול, זה לא הכרחי, אבל בהחלט מומלץ. כמו שציינו, חומרי ניקוי איכותיים יותר פשוט עובדים טוב יותר, הם בריאים יותר ועושים את העבודה ליעילה ומהירה יותר.

ההשקעה אף על פי שהיא מעט יקרה יותר מקניית חומרי ניקוי זולים אמורה להיות שווה את זה, ואנחנו ממליצים לכם לפחות לנסות ולהתנסות בעצמכם. יש לנו הרגשה שלא תתאכזבו.

למה חשוב להשתמש בחומרי ניקיון איכותיים

למה חשוב להשתמש בחומרי ניקיון איכותיים
מה היה לנו עד כה?