טיפים לניקיון הדירה לאחר שיפוץ

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

החלטתם להתחדש ולשפץ את הבית? יצאתם ממנו לכמה ימים עבור השיפוץ ועכשיו אתם מחכים לחזור ולמצוא בית מחודש, מתוקתק

ונקי? כדאי שתיקחו חברת ניקיון לשם כך.

למה כדאי לשכור חברת ניקיון לאחר שיפוץ? האם אפשר לעשות את זה בעצמנו?

 

איך מנקים לאחר שיפוץ? האם זה לא ניקיון רגיל?

גם אם אינכם רגילים לשכור חברת ניקיון לבית שלכם ואתם מעדיפים לעשות זאת בעצמכם זה בסדר גמור כמובן אך המצב נראה קצת אחרת אחריי שהבית עובר מתיחת פנים שכוללת טיח, צבע, אולי ריצוף מחדש ועוד. גם אם בחרתם קבלני שיפוץ שמתפארים בכמה נקי הם משאירים אחריהם לעולם יהיו כתמים ושאריות שמחייבים הסרה בעזרת מכשירים וציוד מקצועי שלא יגרום נזק לריהוט, הרצפה או הקיר שהתלכלכו בזמן העבודה.

 

השלמת השיפוץ למראה מושלם

חברת הניקיון המתמחות בסוגיית ניקיון דירות לאחר שיפוץ מציעות אחריות וביטוח על נזקים ולכן אם תעשו זאת לבד ויגרם נזק לא יהיה את מי להאשים ורק הבאסה תישאר איתכם. חברות נקיון אלו ישלימו עבורכם את תהליך השיפוץ כך שתוכלו להגיע ולהנות מבית חדש ומתוקתק בלי שום סימני עבודה שתצטרכו להסיר בעצמכם. ייתכן שאם תנסו לנקות בעצמכם תעשו נזק וההשקעה של הכסף והזמן שנתתם לשיפוץ ירדו לטמיון.

 

למה שלא תפנקו את עצמכם?

תקופת השיפוצים יכולה להיות מעייפת ביותר גם עבורכם בין אם עברה בשלום בתקופת הזמן שקבעתם מול הקבלן או אם התארכה ועברה סיבוכים כצפוי שיקרה בשיפוצים שונים. להגיע חזרה הביתה למצוא פסולת בניין, אריזות, לוחות, ארגזי חומרים, צבע שנשפך, דבק על הפאנלים ועוד זה לא מראה נעים במיוחד ולא בטוח שיהיה לכם את הכוח הנפשי לעוף על זה ולכן אנחנו אומרים תפנקו את עצמכם בניקיון ותוכלו להגיע הביתה ולנשום לרווחה שהשיפוץ עבר בשלום ולכם נשאר רק להתחיל להתרגל לבית החדש.

 

כמה עולה ניקיון דירה לאחר שיפוץ?

ריכזנו עבורכם טווחי מחירים של ניקיון דירות בגדלים שונים לאחר שיפוץ. פגישת ייעוץ לקראת ניקיון תהיה ללא עלות ובה יקבעו זמני הניקיון והגדרת עבודתם של צוותי הניקיון בבית.
ניקיון דירת חדר יימשך בין שעתיים לשלוש ויעלה בין 200 ל – 700 שקלים. דירות שני חדרים ועד 4 חדרים יעלו בין 700 שקלים ועד 1,600 שקלים בהתאם למשך הזמן שהניקיון ייקח. דירות 5 עד 6 חדרים יוכלו להגיע עד 2,400 שקלים ל12 שעות עבודה. ופוליש קריסטל לאחר שיפוץ שהוא ניקיון מיוחד יעלה בין 1,500 ל2,500 שקלים לשלוש שעות עבודה.

 

לסיכום

לאחר המחירים הגבוהים שהשקעתם בשיפוץ מחיר ניקיון נראה ממש סביר ולא מזיק, הניקיון בעיקר ישמור לכם על ראש שקט ותוכלו לדעת שאתם חוזרים הביתה ולא לאתר בנייה שיגרום לכם להצטער יותר על כך ששיפצתם מאשר לשמוח.

שואב אבק

 

ניקוי חלון
מה היה לנו עד כה?