8 טיפים לשמירה על ספה נקייה לאורך זמן

מחפשים ניקוי שטיחים? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

גם אתם מתוסכלים ממצב הספה שלכם? נמאס לכם להגיע כל יום ולהתאכזב שהספה שאתם מצפים לה נראית כמו סדום ועמורה? שוב התפשט כתם ענק של

קפה ואתם לא יודעים איך להיפטר ממנו? כל הטיפים שאתם צריכים להכיר במקום אחד.

 

שימו לב לתשומת הלב

ספה היא כמו אהבה. מקום חם, מכיל, יציב ובעיקר – דבר שדורש את תשומת הלב שלכם. בלי היחס המתאים הספה תישאר בלויה ועזובה, במשך הזמן היא תתמלא בכתמים וקרעים, צבעה ידהה והיא לא תהיה אלא מקום בעייתי שצריך לטפל בו. כדי לא להגיע למצב הזה, אספנו בשבילכם את שמונת ההמלצות הכי חשובות ופרקטיות כדי שהספה תישאר כמו חדשה!

  1. טיפול מקצועי – תוצאות טובות יותר

טיפול מקצועי של חברה חיצונית תמיד יביא את התוצאה הטובה ביותר. לכן, כדאי לעשות בדיקה מהירה ולמצוא חברת ניקיון טובה במחירים נוחים לכיס שלכם. אחרי שהספה תעבור טיפול היא תיראה כמו חדשה, ואתם תוכלו לשוב וליהנות מתחושה של ספה חדשה בנוחות שאתם מורגלים אליה.

  1. מוצר צריכה בסיסי

תכשירי ניקוי הם מוצר בסיסי בכל בית, שימוש של פעם ביומיים בתכשיר הניקוי והספה שלכם כבר נראית יותר טוב. התכשיר מסיר כתמים שעלולים לא לרדת במגבון לח ומחזירים את הברק, הרכות וההגנה של הספה. שלוש דקות של עבודה ואתם שומרים על חיי הספה שלכם לאורך זמן.

  1. בלי לחץ

נשפך לכם יין? הילד מרח שוקולד על הספה? אל תמהרו לשפשף את הכתם! אנחנו לא יודעים מה תוצאת השפשוף עלולה לגרום לבד הספה, כך שהתוצאה יכולה להיות גרועה יותר אם  לא נפעל לפי הוראות היצרן. עדיף להשתמש במגבון לח בזהירות או באחד מתכשירי הניקוי שיש לכם.

  1. הדברים הנסתרים מהעין

אם תביטו בחיבורי הספה שלכם, תגלו עולם שלם של אורגניזמים שונים, משחקים אבודים ושאריות אורז שאכלתם לפני שבוע. המקומות הנסתרים הללו צוברים אבק שהורס את הספה ואת מראה החדש. שאבו את האזורים "הנעלמים" הללו וכך תוכלו לשמור על המראה שלה ועל הרכוש האבוד שלכם.

  1. יש דבר כזה יותר מדיי

גם אם התאהבתם בריח של חומרי ניקוי או ראיתם כתם ואתם בטוחים שבאמצעות כל חומרי הניקוי שיש לכם בבית הוא יעלם, אנחנו מציעים לכם להימנע מכך. החומרים עלולים לחדור לתוך הספה, לא לצאת ממנה ולהשאיר כתמים קשים יותר ממה שהיו מלכתחילה. כך שאחרי חגיגת חומרי הניקוי תאלצו לחגוג קנייה של ספה חדשה.

  1. מקצר דרך מקצר חיים

מנסים לחסוך את הניקיון הארוך של הספה שלכם? להכניס אותה למכונת הכביסה ולהיפטר מהעניין? אנחנו ממליצים לכם לחשב מסלול מחדש. לעיתים כיבוס הבד עלול להרוס אותו כיוון שהוא לא מותאם לכביסה. (יש לבדוק בהוראות היצרן) שימו לב, גם את הבדים שמותרים בכביסה רצוי לכבס כמה שפחות כדי שהם לא יאבדו מהברק, הגמישות והאיכות שלהם.

  1. ידע זה כוח

לפני שאתם מתחילים לנקות, כדאי שתקראו את הוראות היצרן של הספה שלכם. דעו באילו חומרים עדיף להשתמש ואילו עלולים להרוס את הספה. בדקו את כתמי הלכלוך והתאימו את דרך הניקיון לכתם הלכלוך. לכתם שוקולד, יש דרך ניקיון שונה מכתם יין או פירות וכדי להגיע לתוצאה האופטימלית כדאי שתבחינו בין ההבדלים ובצעו את הניקיון  לפי ההוראות.

  1. לסיכום – תחזוקה לאורך זמן

נסו לשמור על הספה שלכם גם בזמן שגרה ולא רק במצבי קצה. תחזוקה שוטפת תמנע מהספה שלכם להגיע למצבים כאלה, תקל על ניקיון מסיבי, תיתן לה מראה חדש תמידית ותאריך את חיי הספה שלכם. עבודה קלה לכמה רגעים, תביא לכם סיפוק אדיר כשתגיעו אחרי יום עבודה מעייף ותכנסו לתוך ספה מפנקת ונקייה. ממש כמו חדשה. בהצלחה מבריק ניקוי ספות.

רהיט ישיבה

 

שואב
מה היה לנו עד כה?