כמה עולה נקיון אחרי שיפוץ

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

משפחות ובתי אב רבים במדינת ישראל, מקבלים החלטה לאחר שהות ממושכת בבית המגורים, והמודעות הגוברת שלהם לצרכים השונים של המשפחה באותו בית, לשפץ את הבית. ההחלטה לשפץ היא החלטה אמיצה. לא קל לעצור את שגרת החיים של בני הבית, להצטופף בשארית הבית שלא עוברת שיפוץ או אפילו לעבור דירה לתקופת השיפוץ. 

נוסף על כך, השיפוץ עצמו הוא סיפור מורכב ומסובך. עוד קודם השיפוץ, על בני הבית לתכנן היטב כיצד הם רוצים לשפץ את הבית שלהם בצורה היעילה ביותר, לבצע בדיקות מקדימות ולברר מי הוא קבלן השיפוצים המתאים ביותר לשם השיפוץ המבוקש.

נושא נוסף, עליו חשוב לדבר ובו נתרכז כעת במאמר זה, הוא תהליך הניקיון אותו יש להעביר את הבית לאחר השיפוץ.

 

חשיבותו של הניקיון לאחר השיפוץ

לאחר כל שיפוץ, בכל קנה מידה שיהיה, נשאר בבית לכלוך רב, טיח, אבנים, פסולת שהשאירו אחריהם הפועלים שעבדו ועמלו על השיפוץ ואף שאריות של חומרים ואביזרים בהם השתמשו בעת שיפוץ וגימור הבית.  נוסף על הלכלוך הנגרם כתוצאה ישירה מהעבודה ומהשיפוצים שנעשו בבית.

חשוב לזכור כי בעבודות שיפוץ רבות, הבית ככללו היה חשוף במידה רבה לתנאי מזג האויר שמחוץ לבית, ועלולים להצטבר על כלל קירות הבית אבק ולכלוך אף אל פי שאותם אזורים בבית כלל לא עברו שיפוץ או שינוי. עניין נוסף בו יש להתחשב כאשר סוקרים את חלל הבית לאחר השיפוץ, הוא העובדה שהבית הפתוח והחשוף, משך אליו קרוב לוודאי מזיקים למיניהם, החל מחרקים ונמלים, וכלה בעכברים וחולדות במקרים קיצוניים.

בהתחשב בגורמים ובנסיבות הללו, מובן כי ניקיון יסודי של הבית לאחר השיפוץ, הוא המפתח העיקרי לחזרה תקינה, בריאה ומלאה לשגרה של בני הבית. כך, שניתן לומר כי ללא ניקיון מדוקדק ויסודי לאחר השיפוץ, השיפוץ כמעט וחסר משמעות. נפרט כעת בפניכם אודות מחירי הניקיון השונים והגורמים בעקבותיהם ייקבע המחיר.

 

כיצד מתבצעת הזמנה של ניקוי לאחר שיפוץ?

ניקיון לאחר שיפוץ, מתבצע במספר הליכים פשוטים. בשלב הראשון, יהיה עליכם להגדיר לעצמכם מהם הרכיבים מהם תרצו שיהיה מורכב הניקוי של הדירה שלכם. לאחר שתגדירו לעצמכם במדויק מהו הליך הניקוי הרצוי, יהיה עליכם לבחור חברת ניקיון מאתרי האינטרנט השונים. רצוי שהחברה תהיה מקומית, ותוכלו ליצור איתה קשר בקלות ולהבין מי הם הגורמים שעומדים מולכם בעת ביצוע ניקיון הדירה.

 

הגורמים שבעקבותיהם נקבע מחיר הניקוי

מובן, כי אין דינו של ניקוי דירה קטנה של חדר אחד, לבין ניקוי לאחר שיפוץ של דירה בת חמישה חדרים. לכן, ננסה להמחיש בפניכם מהם הגורמים השונים הקובעים בסופו של דבר את הצעת המחיר אותה יציעו לכם חברות הניקיון.

 

מפלסים וקומות

ככל שבית המגורים מדורג ליותר מפלסים, קומות, מרפסות וגינות, יהיה קשה יותר לחברות הניקיון השונות לבצע את הניקוי הנדרש בצורה יסודית וטובה. יהיה עליהן להשקיע משאבים וזמן ממושך יותר להשיג את התוצאה הרצויה. לכן, הצעת המחיר תעלה ביחס ישיר למספר המפלסים בהן יידרש להיעשות הניקוי.

 

שטח הדירה

באותו אופן, ככל ששטח הדירה והאזור שעבר שיפוץ יהיה גדול יותר, ייקח יותר זמן לחברות הניקיון לבצע את הניקוי ולכן באופן דומה המחיר יעלה.

 

חלונות ומשטחי זכוכית

באופן כללי, כאשר נקבע הסכם ניקוי מול חברת ניקוי, חלונות הבית והאזור בו הבית עבר שיפוץ הם חלק מאותו הסכם, וחברת הניקוי תעבור על החלונות הרצויים בצורה יסודית וטובה. אך, במצבים בהם מדובר במספר חלונות רבים מאוד, או בקירות זכוכית וויטרינות גדולות, הדורשים טיפול יסודי במסילות החלונות, מעבר מדוקדק על מסגרות החלונות ואף טיפול זהיר ועדין במשטח זכוכית גדול, המחיר יעלה בהתאמה.

עלות ניקוי כזו, יכולה להגיע עד לכעשרים אחוזים ממחירו של הניקוי הכולל של דירה. מכיוון שמדובר אכן במשימה מורכבת, מומלץ מאוד להזמין את נציגי חברת הניקיון לבית שלכם על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת וברורה.

 

פוליש

שדרוג של הניקון ייעשה על ידי פוליש. פוליש הוא בעצם ניקוי יסודי של הרצפות, שמטרתו להביא את רצפות להבריק ולהיראות בדיוק כמו רצפות חדשות. פוליש נעשה בשתי צורות מרכזיות. פוליש קריסטל, שהוא פוליש יקר מעט יותר ופוליש וקס. עלויותיהם של שירותי ניקוי הפוליש מפורטים בטבלה לקמן.

 

עלויות משערות

כעת, ננסה להעריך בצורה מסוימת את העלות הממוצעת של ניקיון דירה בהתאם למספר החדרים אותם נדרשת חברת הניקיון לנקות.

דירת 3 חדרים בין 1,000 ל- 1,700 ש"ח
דירת 4 חדרים בין 1,300 ל- 2,000 ש"ח
דירת 5 חדרים בין 1,700 ל- 2,300 ש"ח
דירת 6 חדרים בין 2,000 ל- 2,800 ש"ח

 

עלות תוספות לניקוי הבסיסי

ניקוי חלונות וקירות זכוכית פוליש קריסטלי פוליש וקס
דירת 4 חדרים תוספת בין 400 ל- 300 ש"ח תוספת של בין 2,000 ל- 3,000 ש"ח ל- 100 מטר רבוע תוספת של בין 1,000 ל- 1,500 ש"ח ל- 100 מטר רבוע
דירת 5 חדרים תוספת בין 350 ל- 450 ש"ח

 

חשוב לציין כי המחירים המתוארים בטבלה הם משוערים בלבד, אך הם יכולים לשמש אתכם כמדד לבדיקת ישרות של חברות הניקיון איתן אתם יוצרים קשר. במידה ואכן מתבצעת חריגה רצינית מהמחיר המוצג לעיל, צריכה להידלק אצלכם נורת אזהרה.

 

לסיכום

ניקוי הבית לאחר השיפוץ הוא תהליך מורכב אך חיוני. על מנת להביא את השיפוץ למיצוי הפוטנציאל שלו, יהיה עליכם להזמין את שירותיה של חברת ניקוי איכותית ומקצועית, לסכם איתה על הצעת מחיר ועל פרטי הניקוי, ובסופו של דבר לאחר הניקוי היסודי, תוכלו ליהנות מהבית החדש בשמחה וברוגע.

כמה עולה נקיון אחרי שיפוץ

כמה עולה נקיון אחרי שיפוץ
מה היה לנו עד כה?