מדוע כדאי להזמין שירות פינוי דירות?

בשנים האחרונות נהייתה יותר מודעות לאפשרות להזמנת שירותים של פינוי דירות אם אתם מזמינים את השירות הזה, יגיעו אל הדירה שלכם אנשי מקצוע שיפנו את תכולת הדירה, בין אם היא שלכם או של קרוב יקר שנפטר.
המפנים יטפלו בכל תכולת הדירה, החל מעטים וכלה בטלוויזיות ושידות. הם יסדרו את הכול ויפנו עבורכם.

חשוב לציין כי טרם תחילת הליך פינוי הדירה, יגיעו אליכם אנשי המקצוע, יראו את הדירה ותכולתה ויציעו לכם מחיר תמורת הפינוי. חשוב לדעת כי כל תכולת הדירה מפונה לחלוטין למקום אחר. כך שאתם מקבלים תשלום עבור הפינוי של הדירה, ואתם יכולים פשוט לשבת מהצד, לנוח ולחכות שהמובילים יסיימו. אספנו עבורכם 7 סיבות שישכנעו אתכם להזמין שירות לפינוי דירות:

 

כדי לחסוך בהובלה של התכולה לבית של ההורים

הצענו לאחרונה את אפשרות פינוי דירות לזוג חברים שהחליט לעבור לחו"ל לתקופה ממושכת. הם תכננו למכור את כל תכולת הדירה והם לא ידעו מאיפה להתחיל. כשהצענו להם לברר אודות האפשרות לפינוי התכולה, הם מיד שאלו מדוע כדי להזמין שירות פינוי דירות?

הסברנו להם שהם יכולים לחסוך את ההובלה של התכולה שלהם לבית של ההורים. הם בעצם חוסכים גם את זמן האריזה של הדברים, גם את התשלום עבור ההובלה וגם את הזמן שמתבזבז ביום ההובלה. הרי הם ממילא אמרו שהם לא מעוניינים לשמור את כל הדברים שלהם. פשוט הם לא ידעו על האפשרות של הזמנת שירות פינוי דירות.

כדי לחסוך בהובלה של התכולה לבית של ההורים3

 

כי אתם יכולים לחסוך בעלות חודשית של אחסנת התכולה במחסן

תכננתם לשמור את התכולה של הבית במחסן בעיר אחרת? אם אתם נוסעים לרילוקיישן או שמדובר בפינוי דירה של סבתא, דעו שלא בטוח שתצטרכו אותם בעוד כמה שנים. אנשים רבים שמאחסנים את הפריטים שלהם במחסנים מציינים כי בסופו של דבר הם מצאו את עצמם אוספים את הארגזים וזורקים מעל מחצית מהם.

ההמלצה שלנו היא להזמין מראש שירות של פינוי דירות ולחסוך מעצמכם את ההוצאה המיותרת הזו של העברת התכולה למחסן (אל תשכחו שאתם גם צריכים לשלם על הובלה הלוך וחזור).

כי אתם יכולים לחסוך בעלות חודשית של אחסנת התכולה במחסן5

 

כדאי להזמין שירות פינוי דירות כדי שתוכלו להיפרד מתכולת הדירה מבלי להתעסק בזה יותר מידי

אם מדובר בתכולת דירה שיש לכם קשר סנטימנטלי אליה, הזמנה של שירות פינוי דירות יכול להקל עליכם. אנחנו יודעים שכשמדובר בפינוי דירות של קרובים שנפטרו באופן מפתיע, קרובי המשפחה מציינים בפני מפני הדירות כי הם מודים להם על השירות. אם אתם תוהים מדוע להזמין שירות פינוי דירות במצב שכזה, התשובה היא – כדי להקל על עצמכם רגשית ונפשית.

אם האפשרויות הקודמות היו קשורות לפן הפיזי והכלכלי, כאן יש עניין רגשי שחשוב לא פחות.

 

כי מתאפשר לכם לפנות את הדירה ועל הדרך גם לתרום לאחרים

יש חברות פינוי דירות שתורמות חלק מהתכולה למשפחות נזקקות. אם אתם פונים לחברה של פינוי דירות, כדאי שתבררו מראש האם הם תורמים חלק מהתכולה. יש לכם הזדמנות לעשות טוב לאחרים, אז למה לא. למקרה שעד עכשיו לא השתכנעתם ואתם עדיין שואלים את עצמכם מדוע להזמין שירות פינוי דירות? דעו כי אספנו עבורכם עוד 3 סיבות חשובות לא פחות.

כי מתאפשר לכם לפנות את הדירה ועל הדרך גם לתרום לאחרים6

 

כדי שיתאפשר לכם לפנות זמן לדברים החשובים באמת

בטח הייתם מוכנים לשלם כמה שצריך כדי לקבל עוד כמה שעות בכל יממה. כל אחד היה מוכן לשלם עבור תגמול אחר. יש מי שישלם עבור תוספת שעות ביממה בשביל לישון, יש מי שירצה זמן איכות עם הילדים ויש מי שירצה להאריך את הבינג' בנטפליקס. כל אחד והסיבות שלו, אנחנו לא שופטים. אם אתם רוצים לפנות לעצמכם זמן לדברים החשובים באמת, אתם לא צריכים לחפש מישהו שימכור לכם כמה שעות נוספות ליממה.

אתם צריכים להזמין שירות פינוי דירות רגע לפני שאתם עוזבים את הארץ. שירות שכזה יאפשר לכם להתארגן ברוגע לקראת הנסיעה. אתם בעצם תקבלו כמה שעות נוספות להתארגנות, לפרידה מחברים וקרובי משפחה. הכוונה לשעות שהייתם יכולים לבזבז בשביל לארגן את הכול, לנקות, לארוז, להעביר למחסן או למכור לאנשים פרטיים.

 

כי למה לכם עכשיו לארוז ולסחוב את כל התכולה?

אתם באמת צריכים עוד סיבות לשאלה מדוע להזמין שירות פינוי דירות? אם כן, אלו השתיים האחרונות ואנחנו בטוחים שאחרי שתקראו אותן, אתם תחייגו לשירות לפינוי דירות. הסיבה הנוכחית קשורה לכל עניין האריזה והסחיבה שכבר צוין לעיל בכמה סעיפים.

אתם לא רוצים להתעסק באריזות וסחיבות רגע לפני שאתם עוזבים את הבית שלכם לטיול ארוך טווח או אחרי שקרוב משפחה אהוב נפטר. במקרה של פטירת קרוב משפחה, שירות לפינוי דירות יסייע לכם כך שתוכלו לשבת שבעה ברוגע מבלי להצטרך לרוץ ולאסוף את כל הפריטים של המנוח.

 

בגלל שאתם יכולים לחסוך לעצמכם המון זמן

אם תסתכלו רגע על כל הסעיפים שלעיל, תוכלו לראות שהזמנה של שירות פינוי דירות יחסוך לכם הרבה זמן. השירות הזה נועד בראש ובראשונה כדי לחסוך לאנשים זמן. יש אנשים אחרים שזוהי העבודה שלהם והם מאפשרים לכם בעצם לעשות את כל הדברים שחשוב לכם ביותר לעשות במהלך התקופה הזו.

עד כאן התשובות לשאלה: מדוע להזמין שירות פינוי דירות? אם אתם מעוניינים בשירות שכזה, אנחנו מזמינים אתכם לחפש את החברה לפינוי דירות עם ההמלצות הרבות ביותר. ניתן לחפש המלצות בפייסבוק או בפורומים שונים שנמצאים ברשת. אם אתם עוברים דירה, אנחנו מאחלים לכם שיהיה לכם מעבר קל ונעים עם חברת פינוי הדירות שבחרתם!

מדוע כדאי להזמין שירות פינוי דירות?

מדוע כדאי להזמין שירות פינוי דירות?
מה היה לנו עד כה?