מהו פוליש קריסטל – ומתי משתלם לעשות אותו?

אנו בטוחים שאתם נוהגים להקפיד על ניקיון קבוע של הבית או של מקום העסק שלכם, אך לעתים אין די בכך, ויש לבצע ניקיון יותר יסודי.

ניקיון של פוליש קריסטל.

יש שיחשבו שזאת הוצאה כספית מיותרת, אבל האמת שזה ממש רחוק מהמציאות.

לפוליש קריסטל יש המון סגולות פרקטיות, שישמרו על תחזוקה נאותה של הנכס שלכם.

כדאי לכם להמשיך לקרוא, ותגלו דברים רבים שטרם ידעתם על הנושא.

 

כיצד מתבצע תהליך פוליש קריסטל?

את התהליך של פוליש קריסטל חייבים לבצע במשנה יסודיות, למן השלב הראשון ועד לשלב האחרון, שלוקחים זמן מה. מדובר בשיטת השכבות, והנה הפירוט לפניכם –

  • בהתחלה של תהליך פוליש, מתבצע מירוק על גבי הרצפה היבשה. נעשה מהחיבור למכונת הפוליש עם צמר פלדה ייחודי. הוא מתחכך לאלתר עם הרצפה ובאופן הזה נוצר חום, שניתן באמצעותו להכניס את חומר היסוד לשכבה העליונה של הרצפה.
  • כעת צריך לבצע סתימה של הנקבוביות שברצפות. הן אלו שגורמות לעובדה שהרצפות קמעה מחוספסות, באופן שאינו מורגש, אבל עלול להפריע לאחידות של הפוליש, ובשל כך משמעותי להחליק את הרצפות.
  • בשלב זה מבריקים את הרצפה על ידי החומר 3-X, שחוץ מאלמנט הקוסמטיקה הוא עוזר למגר את הסימנים שהותיר צמר הפלדה מקודם. עם תום ביצוע פעולה זאת הרצפות כבר יבריקו לחלוטין.
  • לסיום, כדאי למרוח את החומר 7-A על גבי הרצפות, מה שימרק אותן באמצעות מכונה שמקרצפת עם גלגל הברקה עדין, שמביא לרמת גימור של פוליש מושלמת.

 

האם פוליש קריסטל יקל על החיים שלכם?

ביצוע של פוליש קריסטל יאפשר לכם לנקות ביתר קלות כל רצפה, וזאת רק על ידי ניגוב קל, על מנת להסיר לכלוכים. זאת ועוד, כאשר מבצעים את פוליש הקריסטל הרצפות דוחות נזקים או לחלופין כתמים, בכל אפשרות אחרת של ניקיון רצפה. ללחות וללכלוך הרבה יותר קשה לחדור לשכבת הפוליש שעל גבי הרצפות, מה שמקטין בתורו את הסיכונים להיווכח בסדקים או בכתמים על הרצפה.

 

האם פוליש קריסטל מוצלח משאר שיטות הניקיון הקונבנציונליות של ניקיון הרצפות?

לא כל פוליש, שבו משתמשים לשם ליטוש רצפה מסורתי, קל לביצוע יישום, ורק פוליש קריסטל הוא הקלף המנצח מכל שיטות הפוליש השונות, שמבצעיו עברו הכשרה להברקת הרצפה. מדובר אודות שיטת ליטוש רצפות שמאוד קלה לתפעול, שנמצאת כאפקטיבית ביותר לרצפות מאוד עמוסות בלכלוך שמצטבר במשך כל הימים.

 

האם פוליש קריסטל אפקטיבי במקומות עם תנועת רגלים ערה?

כאשר יש במקום תנועת רגליים ערה, מן הסתם הדבר משפיע על הרצפה, והיא מוכתמת ומלווה בטביעות נעליים רבות. עד כמה שלא תנסו לשטוף את הרצפה, לא תצליחו לטשטש את העקבות, כי הן יהיו עמוקות מדי. רק על ידי ביצוע של פוליש קריסטל ניתן למזער עד למגר לחלוטין כל עקבות של רגליים, ולשפצר את הרצפות לכדי עמידות מלאה בפני כל בלאי. מכונות פוליש הקריסטל עושות שימוש במיטב הטכנולוגיה, מה שמאפשר לצחצח את הרצפות לכדי גימור מרהיב, וליצור רצפות חלקות למשעי.

מגב

 

מנקה
מה היה לנו עד כה?