מה ההבדל בין חברת ניקיון מקצעות לניקיון עצמאי

לאחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר אנשים שבוחרים להסתייע בשירותיה של חברת ניקיון על פני ניקיון עצמאי.

רגע לפני שהתבקשנו לכתוב את המדריך הנוכחי, תהינו בעצמנו אם הגיע הזמן לנוח מהניקיון העצמאי ולהסתייע גם כן בשירותיה של

חברת ניסיון.

כדי להקל עלינו בהחלטה, ביררנו מה ההבדלים בין השניים. הנה כל הפרטים שמצאנו:

רקע אודות איסוף הנתונים

רגע לפני שנציג בפניכם את ההבדלים בין חברת ניקיון מקצועית לבין הליך של ניקיון עצמאי, אנחנו מוכרחים להציג בפניכם את הדרך שבה הגענו אל ההבדלים הללו. במקום לפנות לחברת ניקיון, פנינו אל אנשים שנעזרים בשירותיה. שאלנו אותם מה ההבדלים שהם רואים מהרגע שהתחילו להעסיק את החברה לעומת הרגעים שבהם היו מנקים את הבית באופן עצמאי. במהלך הבירור, מצאנו 3 הבדלים משמעותיים וסיכמנו אותם בשורות הבאות.

 

הבדל מספר אחת – כאב גב לעומת החופש

יעל הייתה הראשונה להציג לנו את ההבדלים שהיא רואה בין חברת ניקיון לבין ניקיון עצמאי. לדבריה, היא ביצעה לא מזמן הליך של שיפוץ בדירה שלה. לאחר יותר מחודש שהיא לא נכחה בדירה, היא ציפתה לראות דירה חדשה, מעוצבת וכמובן – נקייה. לדבריה, היא נחרדה לגלות שהדירה הייתה רחוקה מלהיות נקייה. היא ניקתה את הרוב בעצמה וחוותה כאב גב שהוביל אותה למיון. שם התברר לה שהיא צריכה להסתייע בחברת ניקיון דירות אחרי שיפוץ. יעל ציינה כי ברגע שהעבירה את השרביט לחברה, היא יכלה לשבת רגל על רגל ולקבל דירה נקייה.

 

הבדל מספר שתיים – רמת הניקיון

אי אפשר להשוות את רמת הניקיון שבאה לידי ביטוי במצבים שבהם אדם מבצע ניקיון עצמאי עם מטאטא, יאה או מגב לעומת רמת הניקיון של חברה מקצועית שיש לה סטנדרטים גבוהים, כזו שאחראית בין היתר על אחזקת מבנים. חברות בסדר גודל שכזה עושות כל שביכולתן כדי להשאיר אחריהן מבנה או דירה מצוחצחים ברמה הגבוהה ביותר.

 

הבדל מספר שלוש– איכות חומרי הניקיון

כדי להציג בפניכם את הבדל מספר שלוש אנחנו נשאל אתכם שאלה: כמה אתם משקיעים בחומרי הניקיון שלכם? סביר להניח שאתם לא משקיעים בהם כמו שאתם משקיעים למשל בחומרי הטיפוח (ואנחנו נגלה לכם סוד – אתם לא לבד). התברר לנו שחברות ניקיון מקצועיות משקיעות לא מעט כסף בחומרי ניקיון איכותיים. הסיבה לכך טמונה כנראה בעובדה שהם צריכים להציג תוצאות טובות ואי אפשר להציג תוצאות שכאלו בעת שימוש בחומרים זולים.

 

לסיום

כעת אתם יודעים בדיוק כמונו שיש הבדלים משמעותיים בין חברת ניקיון מקצועית לבין הליך של ניקיון עצמאי. כך שתהיו בטוחים שאנחנו בחרנו את הדרך המתאימה לנו ביותר – הזמנה של חברת ניקיון. אנו מזמינים אתכם לבחור את הדרך המתאימה לכם ומאחלים לכם שלא משנה מה תבחרו, שהבית או העסק שלכם תמיד יהיה נקי ומזמין.

שואב

 

חומרי ניקיון
מה היה לנו עד כה?