למה חשוב להזמין חברה מקצועית לצורך ניקיון לאחר שיפוץ?

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

הרגע המיוחל הגיע והשיפוץ בבית נגמר – אפשר סוף סוף לחזור לשגרת החיים. אבל, כדי באמת לסיים את המלאכה, לחיות ברוגע בבית וגם להשוויץ בו, הוא חייב להיות נקי. לשמחתכם, יש בשוק הרבה חברות שישמחו לעזור לכם במשימה הזו, ולהשיג תוצאות שלא תוכלו להשיג בעצמכם!

 

למה צריך בכלל לנקות אחרי שיפוץ?

למרות שהשיפוצניק התחייב להתקין לכם דברים מושלמים בבית, הוא לא התחייב להשאיר אותם נקיים. מעבר לביצוע העבודה, על אחריותו לפנות את הפסולת שנותרה אחרי השיפוץ בלבד. כשהוא יצא מהדלת עם כל הפסולת, הבית עדיין לא יראה כמו בית החלומות שלכם.

בית אחרי שיפוץ נוטה להיות מלא באבק, על הרצפה בדרך כלל יש שאריות רובה וחול וכתמי צבע מופיעים על השקעים השונים. מעבר לאלו, אחרי השיפוץ עשויים להישאר חלקי בטון וזכוכיות, כך שעל מנת להותיר את הבית באמת נקי בסופו של דבר, דורשים ניסיון, כוח פיזי ואפשרות לפינוי יעיל – דברים שחברות ניקיון מקצועיות מציעות לכם.

 

מה חשוב לעשות כשמנקים אחרי שיפוץ?

ניקיון לאחר שיפוץ יתחיל בראש ובראשונה מפינוי הפסולת. אם מדובר בכמויות קטנות תוכלו לזרוק אותן באופן עצמאי בפחי הזבל הסמוכים לביתכם.  בשלב הבא, יהיה עליכם לדאוג לפינוי ראשוני של האבק מהדירה. חשוב לבצע את הטאטוא יהיה יסודי כך שהאבק לא יהפוך לסמיך בעת המפגש עם המים בשטיפה וישאיר כתמים על הרצפה.

על מנת לעשות זאת ביסודיות אפשר להשתמש גם בשואב אבק.  בכל אופן, את הטאטוא יש לבצע באופן שמתאים לרצפה שלכם וישמור עליה מפני נזקים. כך גם בשלב הבא של שטיפת האבק מהרצפה. יש אריחים שפחות עמידים במים, או שניזוקים מחומרי ניקוי שונים, וחשוב להקפיד על בחירת החומרים והכלים המדויקים לצורך זה.

על מנת לוודא שאכן רצפת הבית נקייה, הן מאבק והן מרובה, צבע, בטון וכדומה, תצטרכו לבצע פוליש לרצפה. את מכונת הפוליש תצטרכו להזמין מחברת ניקיון, כשבעת ההזמנה חשוב להקפיד שאתם בוחרים את סוג הפוליש המתאים לרצפה. למשל, לרצפה מאריחי גרניט פורצלן טיפול של פוליש עם ווקס אינו מתאים ועשוי ליצור נזק.

לקראת סיום הניקיון נשים לב ללכלוך על הקירות והחלונות. גם כאן חשוב לפעול במשנה זהירות ולוודא שאנחנו לא יוצרים נזק  בשיפוץ ששילמנו עליו זה עתה. נסיים את הניקיון בגימורים ומעבר על כל הארונות השונים בבית, הפינות הקטנות והזנוחות ונוודא שאין דברים שנותרו מלוכלכים כשאנחנו מכניסים ריהוט אל תוך הבית וציוד לארונות.

 

למה חשוב להיעזר בחברה מקצועית לדברים אלו?

אם נרצה לחסוך על חברת ניקיון, תמיד נוכל לעשות את תהליך הניקיון בעצמנו או להיעזר בעוזרת בית שתבצע אותו. אבל, במידה ובחרתם שכן להשקיע את הכסף בחברת ניקיון שתעשה זאת עבורכם, חשוב שתבחרו בחברה מקצועית.

חברות הניקיון יתחייבו בדרך כלל לחבילות ניקיון שכוללות פוליש לרצפה, ניקוי פאנלים, חלונות ותריסים, שקעים ומפסקים, ארונות, דלתות ומשקופים. אף על פי שהחבילה רחבה ומאוד מפתה, אין תקן שמחייב את חברות הניקוי ואם לא תבחרו צוות ניקיון מקצועי אתם עשויים להיכוות.

שימוש לא נכן בחומרים וחומצות יכול לגרום להרס של ריצוף, ברזים ורהיטים שונים, ולמעשה לגרור צורך בשיפוץ נוסף.

 

איך תדעו שהחברה אכן מקצועית?

לפני שאתם מתחילים לחייג את המספר – כנסו לגוגל וחפשו מידע על החברה ברשת. חיפוש קצר שיכלול את שם החברה לצד המילה "המלצות" או לחלופין "תביעה" עשוי לתת לכם ידע רב על המידה שבה החברה אכן מקצועית וטובה.

בשלב הבא, חשוב שלא ליפול לפח של מחיר נמוך מדי. בדרך כלל יש לכך שני כיווני התפתחות. האחד הוא שהמחיר יעלה בהמשך בטענה כי הוא לא כולל מע"מ, מוצרי ניקוי או חדר מסוים בבית. הכיוון השני הוא שהחברה תשתמש בחומרי ניקיון לא איכותיים או לא תקינים, שכאמור – עשויים לגרור הוצאות רבות וגבוהות לתיקון הנזק שהם יצרו.

  • עקרון המפתח שצריך להנחות אתכם במקרה הזה הוא שאם המחיר נשמע יותר מידי טוב כדי שזה יהיה אמיתי – כנראה שזה לא באמת אמיתי. חשוב לומר, זה לא אומר שעליכם לבחור בחברת הניקיון היקרה ביותר. עליכם להכיר את טווח המחירים הממוצע בשוק ולפעול לפיו:
  • ניקיון דירת 3 חדרים (לא מרוהטת וללא פוליש): 1,100-1,500 שקלים כולל מע"מ.
  • ניקיון דירת 4 חדרים (לא מרוהטת וללא פוליש): 1,300-1,700 שקלים כולל מע"מ.
  • ניקיון דירת 5 חדרים (לא מרוהטת וללא פוליש): 1,500-2,000 שקלים כולל מע"מ.

 

בכל מקרה חשוב לסגור את המחיר מראש כשבעל המקצוע נוכח בדירה ומבין בדיוק מה הוא נדרש לנקות. הצעת מחיר שתתבצע לאחר נוכחות של בעל המקצוע בדירה תהיה הרבה יותר מהימנה.

 

זה לא הרבה יותר יקר מלעשות את זה לבד?

נכון, אפשר לבחור לשלם לעוזרת בית שתעשה עבורכם את העבודה, או להתגייס ליום או יומיים של עבודה ולעשות את זה בעצמכם. אבל, כפי שציינו, יש חומרים ששימוש בהם עשוי לעשות נזק לעבודת השיפוץ שזה הרגע הסתיימה בבית שלכם. קנייה של הכלים המתאימים, חומרי הניקיון הרלוונטיים והשכרה של מכונת פוליש במקרה הצורך, עלולים בסופו של דבר להגיע לסכומים דומים לאלו של הזמנת חברת ניקיון.

בשורה התחתונה, חשוב שתזכרו שאף על פי שהמטרה של שיפוץ הבית היא הפיכת החיים בו לנעימים ונוחים יותר, תהליך השיפוץ עצמו הוא מתיש והניקיון קשה להתמודדות. בחירה בחברת ניקיון מקצועית ויעילה עשויה להקל עליכם בשלב האחרון בתהליך המייגע ולהפוך את הכניסה לבית לנעימה ורגועה.

אם ככה, לא שווה להשקיע עוד קצת כדי לנשום לרווחה בסוף תהליך השיפוץ?

למה חשוב להזמין חברה מקצועית לצורך ניקיון לאחר שיפוץ?

למה חשוב להזמין חברה מקצועית לצורך ניקיון לאחר שיפוץ?
מה היה לנו עד כה?