למה עדיף לבחור בחברת ניקיון ולא בעוזרת

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

חברת ניקיון אמנם עשויה להיות יקרה יותר מעוזרת אך היתרונות בשירותי ניקיונות ניכרים ומצדיקים בדרך כלל את המחיר. במאמר הזה נעבור על כל הגורמים שאמורים לשכנע אתכם להעדיף חברת ניקיון על פני עוזרת. הסיבות רבות, לחברת ניקיון יש אמצעי ניקיון מתקדמים ואיכותיים יותר, ניסיון מוכח, יש לכם אחריות לשירות הניקיון שתקבלו ועוד.

על כל הגורמים האלו נעבור במאמר הזה וגם נדריך אתכם למצוא חברת ניקיון שתתאים בדיוק לצרכים האישיים שלכם. 

 

אמצעי ניקיון מתקדמים יותר

בדרך כלל עוזרת בית לא מגיעה עם אמצעי ניקיון ותשמש במה שיש לכם להציע לה. זה עשוי להיות נוח במידה ואתם גם מנקים את הבית ויש לכם ציוד שאתם מוכנים לשתף את המנקה, שזהו גם ציוד שכל נראה אתם מסתמכים עליו רבות ולכן זה טוב שהמנקה תשמש בציוד שלכם.

יחד עם זאת אנחנו מתקשים להאמין שחומרי וציוד הניקיון שלכם יכול להתחרות בציוד של חברות ניקיון שעיקר ההתמחות שלהם הוא ניקיון. עובדה זאת לא נכונה לכל חברת ניקיון כמובן, רק לחברות הניקיון הטובות. בהמשך נדבר על איך למצוא חברת ניקיון מוצלחת.

אמצעי ניקיון טובים ומתקדמים יותר יבואו לידי ביטוי בשואב אבק מתקדם, מגבים איכותיים והחומרים הטובים ביותר בשוק. וכמובן שחברת הניקיון תביא עימה את הציוד הרלוונטי.

אמצעי ניקיון מתקדמים יותר

 

ניסיון משמעותי יותר

חיפוש אחר עוזרת בית עשויה להיות בעייתית עקב העובדה שתצטרכו ככל הנראה לנסות כמה עוזרות בית עד שתמצאו את האחת שתעשה את עבודה היעילה ביותר. למנקות של חברות ניקיון יש מוניטין שהן צריכות לספק, המוניטין של החברה שלהן. לכן לחברות ניקיון בדרך כלל יהיו מנקות מנוסות, בעלות ניסיון רב בניקיון בכל מני נכסים.

העובדה שאתם מקבלים מנקה עם ניסיון במקום ולנסות ולחפש עצמאית אחת כזאת היא יתרון עצום שיכול לחסוך מכם המון אנרגיות וזמן. הניסיון הזה לא רק שיביא לבית נקי יותר אלא זה יתבצע באופן יעיל מהיר יותר ממה שניתן לצפות בדרך כלל ממנקה עצמאי, או לפחות מנקה עצמאי מקצועי שלעיתים לוקח זמן למצוא.

ניסיון משמעותי יותר

 

אתם יודעים מה אתם מקבלים

כשאתה מחפש מנקה אתה לא יודע למה לצפות. המחירים עשויים להשתנות. המנקה יכולה להעלות את המחיר. אתם לא יודעים מה תהיה רמת העבודה של המנקה. אתה לא יודע אם ניתן בכלל לסמוך על המנקה, האם יש היתכנות לכך שהוא או יהיו יגנבו לכם חפצי יקרי ערך מהבית? האם הם יתעצלו ולא יעשו את העבודה, ויעבירו את הזמן עד לסוף הזמן אליו התחייבו לנקות את הבית?

זה יכול לקרות גם עם מנקים של חברות ניקיון, אך ההבדל הוא שלמנקים כאן יש אחריות. הם עונים לחברה שלהם, הם לא עצמאיים. הם עוברים את ההכשרה המקצועית מלמעלה ויש סטנדרטים שהם צריכים לעמוד בהם. במקרה הגרוע ביותר, אתם יכולים פשוט ליצור קשר עם החברת ניקיון שתחליף עבורכם מנקים. חברת ניקיון שמכבדת את עצמה לא תהסס להקשיב ללקוחותיה.

 

ניקיון משרדים ובניינים

כשזה מגיע לניקיון משרדים ובניינים אין ספק שהבחירה כאן תצטרך להיות חברת ניקיון. יש לכך מספר סיבות. ראשית במקרים של בניינים גדולים תצטרכו צוות גדול של מנקים, מה שיהיה קשה למצוא במידה ותחפשו אחר מנקים עצמאיים. הסיבה השנייה היא שבניינים בהם יש תעבורה כבדה של דיירים/עובדים יש צורך באמצעי ניקיון משמעותיים וכמובן מקצועיות.

למשל ניקיון שירותים במשרדים דורשים ניקיון מתמיד ובאמצעים מתקדמים יותר, הדבר נכון גם בנוגע למסדרונות. בניינים ומשרדים דורשים בדרך כלל תחזוקה שוטפת, יומית. חברות ניקיון עיקר התמחותן היא לספק שירותי ניקיון באורח שגרתי ברמה הגבוהה ביותר שיש לאורך זמן באופן קבוע.

ניקיון משרדים ובניינים

 

ניקיונות מיוחדים

במקרים בהם אתם צריכים לבצע משימות ניקיון מיוחדים יהיה זאת יעיל מאוד אם כבר עבדתם לפני עם חברת ניקיון. בדרך כלל כשיש לבצע עבודות ניקיון משמעותיים כמו פוליש לרצפה או למדרגות, זאת עבודה שמבוצעת על ידי חברת ניקיון. אם כבר יש לכם ניסיון עם חברת ניקיון, תוכלו לקבל בזמינות מיידית עבודות פוליש ואולי אפילו במחירים מטיבים עקב הוותיקות שלכם בתור לקוחות.

ישנם עבודות ניקיון שאין מה לעשות, עוזר בית ממוצע לא יוכל לעזור לכם.

 

איך למצוא חברת ניקיון שמתאימה לכם?

ראשית שתכירו, התחרות בישראל בין חברות ניקיון תחרותית במיוחד. ישנם המון עסקים ברחבי הארץ שרק מחפשים אתכם בשביל להעניק לכם שירותי ניקיון, בין אם אתם עסק, בניין משרדים, בניין ציבורי או בית יחיד. המשמעות היא שאתם יכולים למצוא שירותי ניקיון לבית שמתבצעת על ידי חברת ניקיון לא רק באיכות גבוהה ביותר אלא במחירים טובים.

אנחנו ממליצים לכם לעשות את המחקר שוק שלכם, להכין רשימה של חברות הניקיון שלדעתכם רלוונטיות ביותר עבורכם מבחינת מחיר ומיקום. תוכלו למצוא אותם בקלות באינטרנט.  תחפשו אחר ביקורות והמלצות של גורמים בלתי תלויים, זה יכול להיות מכרים, חברים לעבודה ואפילו משפחה. תוכלו למצוא גם פורומים ותגובות ברשתות החברתיות, האפשרויות אינסופיות.

 

סיכום

כמו שאתם יכולים להבין מהמאמר ישנם יתרונות רבים לחברת ניקיון על פני עוזר בית/מנקה עצמאי. לא דיברנו כאן על חסרונות. חוץ ממחיר גבוה יותר שבמידה ואין לכם תקציב לכך, כל המאמר הזה לא רלוונטי, היתרונות הם פשוט מאוד משמעותיים. לפני שאתם מחליטים אנחנו מייעצים לכם לעשות את החיפוש שלכם אחר חברת ניקיון, ולראות בעצמכם אם זה כדאי עבורכם גם כלכלית וגם עבור ניקיון הבית שלכם.

ככל הנראה שעצם העובדה שתבחרו ישר לעבוד מול חברת ניקיון תחסוך עבורכם כסף וזמן, שכן לא תצטרכו לעסוק בחיפוש אחר מנקה מקצועי עצמאי עבור הבית שלכם. שירות שאתם אמורים לקבל ישירות מחברת ניקיון איכותית.

למה עדיף לבחור בחברת ניקיון ולא בעוזרת

למה עדיף לבחור בחברת ניקיון ולא בעוזרת
מה היה לנו עד כה?