מה ההבדל בין שירותי ניקיון לבית לבין ניקיון משרד?

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ההבדלים בין ניקיון בית ומשרדים ניכרים והסיבות לכך מגוונות. צרכי הניקיון שונים, ניקיון משרדי צריך בדרך כלל באופן תדיר, המחירים ואמצעי הניקיון שצריך להשתמש. לניקיון בית לא צריך בהכרח חברת ניקיון לעומת משרדים. איך מוצאים מנקה לבית וחברת ניקיונות למשרדים? מה לצפות מחברת ניקיון ומה מחירים? נעבור על כל הסוגיות האלו בתקווה שתצאו מהמאמר הזה עם המידע שחיפשתם. 

 

שירותי ניקיון לבית

שירותי ניקיון לבית יהיו בדרך כלל נחוצים כאשר אתם עוברים לבית חדש ויש להשתמש באמצעי ניקיון וחומרי ניקיון מיוחדים. הסיבה לכך היא העבודה המרובה שניקיון בית חדש דורשת. מניקיון עובש ומוקדי חיידקים שהדיירים הקודמים השאירו.

הניסיון והמקצועיות הרבה של חברות ניקיון תהיה נחוצה לניקיון בית חדש, במיוחד כאשר והם יכולים להציע לכם לבצע ניקיון פוליש לרצפה ושימוש בחומרים מיוחדים שאין בידכם.

חברת ניקיון מבצעת גם ניקיונות שגרתיים אך זאת תהיה מותרות בלבד ותוכלו ברוב המקרים להסתפק במנקה עצמאי. יחד עם זאת כן יותר קל למצוא חברת ניקיון טובה באופן מידי מאשר מנקה עצמאי מקצועי. זה שיקול דעת שלכם, בעיקר תלוי בתקציב שלכם.

 

שירות ניקיון לבית – מנקה עצמאי או חברת ניקיון?

בשביל הבית שלכם ברוב המקרים תוכלו להסתפק במנקה עצמאי. הסיבה לכך היא שחברת ניקיון היתרונות שלה היא היכולת שלה לבצע עבודות נרחבות בזמן קצר ויש בבעלותה אמצעים שלכם ומנקים עצמאיים (שבדרך כלל ישתמשו באמצעי הניקיון שתספקו להם) אין.

זה רלוונטי יותר לניקיון בית חדש, שדורש פעולות ממוקדות כמו שציינו. בכל מקרה הכל עניין של תקציב, כאשר חברת ניקיונות שמכבדת את עצמה בדרך כלל תגבה יותר כסף עבור השירותים שלה, שכן הם יותר מקצועיים.

שירות ניקיון לבית – מנקה עצמאי או חברת ניקיון? 1

 

איך אני מוצא מנקה לבית?

מנקה עצמאי יותר מורכב למצוא מאשר חברת ניקיון מקצועית. בדרך כלל זה מתבצע מפה לאוזן, תוכלו לדבר עם השכנים שלכם שמכירים מנקים שמגיעים לאזור מגוריכם, עם חברים או בני משפחה שגם גרים בקרבתכם.

מנקים עצמאיים טובים בדרך כלל יותר קשה למצוא, מכיוון שהם מציעים את שירותיהם ללא פיקוח על ידי רמה גבוה יותר. חברות ניקיון בדרך כלל יעסיקו מנקים שיוכלו לשמור על מוניטין החברה, וגם יעברו הכשרה וסופקו באמצעי הניקיון הטובים שיותר שיש.

תוכלו לנסות לחפש גם באינטרנט אבל זה תמיד גובה בסיכון שכן מנקה ללא המלצות וביקורות על ידי גורמים שאתם סומכים עליכם יכולים בקלות להיגמר במנקה לא מקצועי.

 

מה הופך ניקיון משרדים לשונה מניקיון בית?

ההבדל העיקרי בין ניקיון בית לניקיון משרדים הוא טראפיק גבוה של אנשים במשרדים לעומת בית. במשרדים יש תנועה של המון אנשים לאורך זמן באופן קבוע. בשביל שהמשרדים יישארו הגייניים ולא מטונפים תצטרכו ככל הנראה שירותי ניקיון כל יום לאורך כל היום. אין מה לעשות.

זה נכון במיוחד לרצפות ושירותים. שירותים שם יש את התגבשות החיידקים הגבוה ביותר בכל בית נכונה במיוחד למשרדים. בשביל לשמור על משרד היגייני תהיו חייבים שירות של חברת ניקיון מקצועית שתוכל לתחזק לכם את הניקיון במשרד מבלי שתצטרכו בכלל להתעסק הזה.

במשרדים תצטרכו תחלופה גבוה של פחי השאפה, ניקיון חלונות, ניקיון אבק מתמיד, שאיבה כל יום ועוד. לניקיון בית תוכלו בחלק מן המקרים כמו שציינו להסתפק בשירותים של מנקה עצמאי, כשזה מגיע למשרד תהיו חייבים בשירות של חברת ניקיון.

תוכלו לייצר מולם תיאום ציפיות, במקרים בהם אתם לא מרוצים ממנקים מסוימים תמיד יש לכם גורם עליון אליו אתם יכולים לפנות. המחיר שחברת הניקיון עשויה להשתנות לאחר כמות זמן מסוימת כאשר ביססתם יחסי עבודה טובים עם חברת הניקיון ממנה השכרתם את שירותי הניקיון.

מה הופך ניקיון משרדים לשונה מניקיון בית?2

 

מה לצפות מחברת ניקיון שמנקה משרדים וכמה זה עולה?

תוכלו לצפות למלוא המקצועיות והמומחיות מהמנקים. עבודה שוטפת וסדירה לאורך כל השבוע. ישנם מקרים בהם חברת הניקיון מספקת כמות גדולה מדי של מנקים מה שמייצר אבטלה סמויה עקב חוסר הצורך בעבודת ניקיון, יש לשים לב לכך שכן זאת תופעה נפוצה ועשויה לעלות לכם כסף.

תוכלו לצפות לשירות לקוחות איתן מחברת הניקיון, מענה לכל בעיה וכל שאלה. תוכלו לצפות לפתרונות ניקיון שמנקים עצמאיים לא יכולים לספק לכם, בין אם מדובר במכונות וחומרי ניקיון איכותיים ומתקדמים. מחיר שעת עבודה של חברת ניקיון נעה בין 50 ₪ ל100 ₪. לעבודת ניקיון המחיר ינוע לאזור ה1000 ₪. המחירים משתנים בהחלט בין חברות הניקיון השונות.

 

היכן אני מוצא חברת ניקיון שמנקה משרדים?

חברת ניקיון היא יותר פשוטה למציאה מאשר מנקה עצמאי. תוכלו למצוא אותה במהירות דרך האינטרנט. בין אם בחיפוש קצר במנוע החיפוש, דרך הרשתות החברתיות, בלוגים ופורומים שונים. תוכלו למצוא גם ביקורות והמלצות שיוכלו להדריך אתכם אל חברת הניקיון הטובה ביותר. תוכלו להתייעץ עם קולגות ואנשי תחזוקה שונים שמכירים את עולם חברות הניקיון ויוכלו לתת לכם חוות דעת מקצועית.

תוכלו לבצע השוואת מחירים אפקטיבית ולפנות למספר חברות ניקיון בשביל לראות מה מצב השוק ומי תוכל לספק לכם את שירות הניקיון הטוב ביותר ביחד עם מחיר הוגן.

 

סיכום

הבדל העיקרי בין ניקוי בית וניקוי משרד היא כמובן כמות האנשים שמגיעים למשרדים באורח יומי ושבועי. לכן אין בריריה אלא להשתמש בשירותי חברת ניקיון שיודעת איך לנקות באורח שגרתי, וכמובן העובדה שיש גורם עליון שיש לכם אל מי לפנות.

אז אם אתם צריכים שירות ניקיון למשרד שלכם אין שום סיבה שלא תתחילו לחפש עוד היום. כמו שרק כתבנו, תחשבו על אנשים שתוכלו להתייעץ איתם. במידה ואין תפתחו את מנוע החיפוש ותתחילו לחפש את חברת הניקיון הטובות ביותר במשק. יש לכם המון אפשרויות, תעשו את שיעורי הבית שלכם ושיהיה לכם המון בהצלחה!

מה היה לנו עד כה?